اشکان مسگرها، بهترین راننده خارجی رالی خاورمیانه در قطر:

مشکل، کمبود تجربه بین‌المللی است

میزبانی ایران برای رالی بین المللی

پاریس تا دوبی از ایران می گذرد

نشست هم‌اندیشی مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مدیران شرکت‌های خودروسازی نتایج خوبی برای این رشته در بر داشت.
کد خبر: ۶۴۸۵۲۳
پاریس تا دوبی از ایران می گذرد

به گزارش جام جم ورزشی ، رامین وطن دوست سرپرست کمیته اتومبیلرانی فدراسیون از میزبانی ایران در رالی اتومبیلرانی پاریس تا دبی خبر داد. وی گفت : اردیبهشت‌ ماه سال آینده ایران میزبان مسابقات رالی پاریس تا دبی خواهد بود. قرار است رانندگان کشورهای مختلف جهان در نهم اردیبهشت‌ماه از مرز ترکیه وارد ایران شوند و از شهرهای تبریز، تهران، اصفهان، شیراز و بندرعباس عبور کنند و در نهایت از طریق کشتی وارد دبی شوند. با تعاملاتی که داشتیم قرار شد ایران هم با 20 اتومبیل به همراه راننده و نقشه‌خوان در این رالی بین‌المللی حاضر شود. این رقابت و حضور در این رالی بهترین فرصت برای ایران است تا خودروسازان کشورمان محصولات خود را به نمایش بگذارند. تصمیم فدراسیون این بوده که محصولات خودروسازان داخلی بیشتر دیده شود و این رالی 15 روزه بهترین فرصت برای این کار است. رانندگان در این رالی مسیری در حدود 7000 کیلومتر را طی خواهند کرد و با عبور از 300 شهر در مدت 15 روز پیام‌آور صلح و دوستی در سراسر مسیر خواهند بود. قرار بود این رالی در ابتدا از کشور عراق عبور کند اما با توجه به تعاملات و نامه‌نگاری‌های فدراسیون، یک مرحله از این رالی به ایران داده شد. از طرفی ایران مسئولیت برگزاری این رقابت در کشور ترکیه را هم بر عهده گرفته است .رانندگان این رالی 5 روز در ایران هستند و هر روز از یک شهر میزبان این رقابت عبور خواهند کرد.

وطن‌دوست از برگزاری نمایشگاه‌های خودروهای کلاسیک در مسیرها و شهرهای ایران خبر داد و افزود: قرار است نمایشگاه‌های خودرو در شهرهای تبریز، تهران در برج میلاد، اصفهان، شیراز و بندرعباس در کنار این رالی برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همینطوری
United States
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
یعنی از در خونه ما هم رد میشن اگه اومدن میا ئیم جلو شون دعوت می كنیم به صرف چای
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها