شبکه اطلاع‌رسانی دانا از تلاش‌های سازمان‌یافته علیه صداوسیما خبر داد. در این گزارش به مصادیق متعددی اشاره شده است. این گزارش به برخی جریان‌های دولتی و اصلاح‌طلبان می‌پردازد که با سازماندهی رسانه‌ها، صداوسیما را با هدف امتیازگیری و نفوذ، تحت فشار قرار می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۸۱۱۱
تلاش‌های سازمان‌یافته علیه صداوسیما

اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله جنتی

نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله جنتی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، اقامه می‌شود. سخنران پیش از خطبه‌ها هم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است که درباره رشد جمعیت و اهمیت آن از دیدگاه اسلام و رهبر معظم انقلاب صحبت می‌کند.

واکنش فیروزآبادی به خبر برکناری بندر بن‌ سلطان در عربستان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خبر برکناری بندر بن‌سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان گفت: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی به هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندربن‌سلطان در پیش گرفته بود پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته بودند.

به گزارش معاونت فرهنگی تبلیغاتی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی طی سخنانی اظهار کرد: دوران حمایت عربستان سعودی از تکفیری‌های تندرو و متعصب پایان یافته و شواهد و قرائن حاکی از تجدید نظر در سیاست داخلی و خارجی و گرایش به اتخاذ خط مشی منطقی‌تر دارد.

او افزود: خانم کلینتون به عنوان شریک تروریستی بندربن‌سلطان و جان بولتون مرد همیشه در کنار تروریست‌ها که بتازگی با منافقین هم رفیق شده، متاسفانه شنیده می‌شود هر دو قصد کاندیداتوری ریاست جمهوری آمریکا رادارند که ان‌شاءالله باشکست تروریست‌ها در سوریه امیدهای واهی آنان نیز برباد خواهد رفت.

حضور قالیباف در جلسه هیات دولت

برای نخستین بار در دولت یازدهم، محمدباقر قالیباف شهردار‌تهران در جلسه هیات دولت حضور یافت.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران و سیدحسین هاشمی، استاندار تهران نیز در این جلسه حضور داشتند.

حضور شهردار پایتخت در هیات دولت از زمان دولت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مرسوم شد، اما پس از روی کار آمدن دولت اصلاحات، از محمود احمدی‌نژاد، شهردار وقت تهران برای شرکت در جلسات دولت دعوت نشد و این رویه در زمان دولت‌های احمدی‌نژاد و شهرداری قالیباف نیز ادامه یافت.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره این‌که آیا حضور شهردار تهران در جلسات هیات وزیران، همیشگی خواهد بود، گفت: در دولت کمیسیون خاصی مسائل مربوط به تهران و کلانشهرها را پیگیری می‌کند که شهردار تهران یکی از اعضای این کمیسیون است و باید در جهت همکاری با مسئولان اجرایی در این جلسات شرکت کند.

حضور مه‌آفرید در دادگاه کیفری به عنوان مطلع پرونده سه نماینده مجلس

مه‌آفرید امیرخسروی، متهم ردیف اول پرونده فساد مالی بزرگ به عنوان مطلع در رابطه با سه نماینده متهم در این پرونده به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

به گزارش مهر، امیرخسروی ساعت 9 و 30 دقیقه صبح دیروز، همراه یک تیم اسکورت از زندان اوین به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت.

در جلسه دیروز که به ریاست سیامک مدیرخراسانی و با حضور دو قاضی مستشار برگزار شد، مه‌آفرید در خصوص رشوه‌هایی که به نمایندگان متهم در این پرونده داده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

پس از پایان این جلسه، متهم ردیف اول پرونده فساد 3000 میلیاردی به زندان اوین برگردانده شد.

دیدگاه غرضی درباره توان دولت برای خلق حماسه اقتصادی

سید محمد غرضی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با مهر با اشاره به شعار حماسه اقتصادی گفت: اگر قدرت سیاسی تصمیم بگیرد حماسه اقتصادی به وجود بیاید، باید پایگاه اجتماعی دولت به گونه‌ای باشد که اکثریت مردم پشت آن دولت قرار گیرند، اما دولتی که 49 درصد شرکت‌کنندگان در انتخابات، مخالف آن هستند نمی‌تواند این اجماع را به وجود بیاورد؛ زیرا این مخالفان دائما نقد می‌کنند و در میدان هستند.

رئیس‌جمهور سه‌شنبه به هرمزگان می‌رود

جاسم جادری، استاندار هرمزگان در نشستی خبری درباره سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان گفت: مدت این سفر سه‌روز است و رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه وارد استان شده و با هدف دیدار با مردم وارد استادیوم تختی می‌شود.

به گزارش فارس، به دلیل بعد مسافت، برنامه‌ای برای ریاست جمهوری در مراکز شهرستان‌ها ترتیب داده نشده است و به همین دلیل رئیس‌جمهور طی ارتباطی زنده از طریق صدا و سیما با مردم صحبت می‌کند.

احضار علی مطهری به دستگاه قضایی

نماینده مردم اردبیل در مجلس از احضار علی مطهری به دستگاه قضایی در روز گذشته خبر داد.

به گزارش الف، کمال‌الدین پیرموذن، نماینده اردبیل در مجلس که در جلسه علنی دیروز و در جریان موافقت با پیشنهاد علی مطهری درباره اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم صحبت می‌کرد، اظهار کرد: امروز شنیدیم که قوه قضاییه به صورت غیرقانونی علی مطهری را احضار کرده است.

لازم به ذکر است پیش از این دادستانی تهران، نطق مطهری در مجلس درباره حوادث پس از انتخابات 88 را مجرمانه دانسته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها