کد خبر: ۶۴۷۸۶۰
صادقیان: امیدوارم گل بزنم یا گل بسازم ولی برایم حاشیه نسازند

هافبک گلساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در این بازی بتوانم گل بزنم یا گل بسازم اما بعد از آن برای من حاشیه نسازند. الان به نقطه‌ای رسیده‌ایم که اصلا نمی‌شود به چیزی غیر از پیروزی فکر کنیم.

به گزارش جام جم ورزشی ،پیام صادقیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: به نقطه‌ای رسیده‌ایم که نمی‌توانیم به غیر از پیروزی در این بازی فکر کنیم. نه اینکه قبل از این طور دیگری بود اما در بازی آخرمان کمی از نظر بدنی دچار مشکل شدیم ولی با تمریناتی که در روزهای اخیر داشتیم از این جهت در فرم خیلی خوبی هستیم.

وی ادامه داد: شرایط طوری است که حتی فکر نمی‌کنم که اگر پیروز نشویم چه خواهد شد. الان بچه‌ها با وجود مشکلاتی که داشته‌اند به این فکر می‌کنند که چگونه با بهترین شرایط خودشان به این بازی و سه بازی بعد از آن وارد شوند.

هافبک تکنیکی پرسپولیس درباره غیبت محرومانی چون؛ سید جلال حسینی و محسن مسلمان خاطرنشان کرد: بازیکنان ارزشمندی را در اختیار نداریم ولی آنطور نخواهد بود که کم بیاوریم چون آنقدر نفر خوب داریم که جانشین بشوند. در حال حاضر آنچه اهمیت دارد، این است که بچه‌ها با تساوی فولاد و نفت هم انگیزه بیشتری پیدا کرده‌اند و به طور قطع دیگر رقبا هم امتیاز از دست خواهند داد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

صادقیان در پایان درباره مثلثی که بین او، خلعتبری و عالیشاه تشکیل شده بود و درباره آن زیاد صحبت می‌شد، اضافه کرد: عالیشاه کمی بد آورد. مدتی هم برای خود من مشکلاتی بوجود آمد که دیگر تمام شد، اما مهم نیست که کدامیک از ما کار را تمام می‌کند. مساله اصلی موفقیت تیم است و ما در تیم خودمان مثلث‌های زیادی داریم. شخصا امیدوارم در این بازی بتوانم گل بزنم و پاس گل بدهم و البته آرزو می‌کنم بعد از آن دوباره برای من حاشیه نسازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها