خبر برکناری فرهاد رهبر سی و یکمین رئیس دانشگاه تهران تایید و جایگزین او نیز مشخص شده است.
کد خبر: ۶۴۷۳۶۶
فرهاد رهبر برکنار شد

مدیر روابط عمومی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر برکناری فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران را تأیید کرد و علت آن را هم پایان دوره مسئولیت وی در دانشگاه تهران عنوان نمود.

جایگزین فرهاد رهبر نیز محمد حسین امید معاون مالی اداری وزارت علوم تعیین شده است.

اما خبرگزاری‌ها علت برکناری فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران را به دلیل عدم صدور مجوز برگزاری یک همایش حزبی با عنوان"بررسی تطبیقی رویکرد وزارت علوم در دوره‌های مختلف" عنوان کرده‌اند که قرار بود از سوی انجمن اسلامی دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شود.

فرهاد رهبر نیز در زمینه برکناری‌اش گفت: من هم درباره برکناری خودم از ریاست دانشگاه تهران شنیده ام و این خبر صحت دارد.

شایعه برکناری فرهاد رهبر از دانشگاه تهران همواره پس از حضور فرجی دانا در وزارت علوم شنیده می شد اما هر بار اخبار برکناری تکذیب می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
با سلام :
جناب رییس جمهوری محترم كه در ابتدای تحویل گرفتن مسند ریاست جمهوری بودند در جواب شخصی كه در مورد اخراج شدن مسئولین دولت قبلی سؤال كرده بود اعلام كرده بودند كه ما داس نیاوردیم بلكه كلید آورده ایم و گویا با این اخراج كردن های مسئولین مؤمن كه از دولت قبلی باقی مانده بودند به نظر می رسد ؛ ادعای ریاست جمهور محترم كه قرار بود به عوض داس برای حل مشكلات كلید بكار رود، در واقع كلید مذكور كلید راه انداز ماشین دروكمباین می باشد كه به صورت مكانیزه مسؤلین مؤمن و متعهد و انقلابی را بطور كامل درو و اخراج نمایند و الحق و و الانصاف كه تا كنون به نحو احسن از عهده كار بر آمده اند
علی
United States
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
دوست عزیز آقا رضا آیا شما به حیطه مسئولیتهای آقای رهبر اشراف دارید كه معتقدید علت بركناری ایشان مسایل حزبی بوده است واز كجا معلوم جایگزین ایشان انسانی مومن تر و خلاق تر وبا انگیزه تر نیستند چرا باید یك مدیر تا پایان دوره خدمت در یك پست باشد آیا این باعث خمودگی نمی شود استاد گرانقدر اینقدر دنبال كشف شكاف در نظام نباش شكافی وجود ندارد ان شاا.. مصلحت است
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
۰
۰
تمام انتخاب های این دولت حزبی است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها