هیأت وزیران سازمان های بیمه گر را مکلف نمود برخی از خدمات دندانپزشکی و همچنین برخی از هزینه های آزمایش ژنتیک را مشمول تعهدات بیمه ای خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۴۵۳۴۶
پرداخت برخی هزینه‌های دندانپزشکی و آزمایش‌های ژنتیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در ابتدای جلسه امروز هیات دولت ،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با قدردانی ازحضور باشکوه و معنادار مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر پیگیری مجدانه برنامه دولت در تحقق خواست ملی و ادامه مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۵ برای حراست از حقوق و منافع ملی تأکیدکرد.

وی گفت: دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته‌ای ایران دستاوردهای بزرگی است که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با حفظ همه ارزش‌های مورد قبول جامعه و حفظ حقوق هسته‌ای به دست آمده است که خشم صهیونیست‌ها نشانه‌ای بر این موفقیت‌ها است.

رییس جمهوری با تأکید بر ضرورت خبررسانی دقیق و کامل، حقوقدانان کشور را به بررسی دقیق و محتوای توافقات و اطلاع‌رسانی به جامعه دعوت کرد.

در ادامه این جلسه، با پیشنهادهای وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیأت وزیران سازمان‌های بیمه‌گر را مکلف نمود برخی از خدمات دندانپزشکی و همچنین برخی از هزینه‌های آزمایش ژنتیک را مشمول تعهدات بیمه‌ای خود قرار دهند.

افزایش میزان کمک هزینه پرداختی سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیردولتی برای نگهداری معلولان و ارایه خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه آموزی به آنها از دیگر مصوبات جلسه امروز هیأت وزیران بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها