آسیب شناسی سبد کالا در گفت‌وگو با یک جامعه شناس

ماجرا پای همه مردم ایران نوشته شد

وزارت صنعت و معدن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

توزیع سبد کالا درباره خانوارهای فاقد کارت بانکی

وزارت صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد : سرپرستان خانوارهای مشمول طرح سبد کالا که کارت بانکی ندارند یا کارت بانکی آنها دچار مشکل شده است ، ‌از شعب بانک مربوطه صدور کارت جدید را درخواست کنند.
کد خبر: ۶۴۴۹۶۳
توزیع سبد کالا درباره خانوارهای فاقد کارت بانکی

در این اطلاعیه آمده است: همچنین از کاربر بانک هم درخواست شود شماره کارت مربوطه را در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت کند.

شماره کارت مذکور 24 ساعت پس از انعکاس در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها در سامانه سبد کالای حمایتی فعال می شود و قابلیت دریافت کالا خواهد داشت.

روابط عمومی بانک تجارت نیز افزود : هموطنانی که حساب یارانه‌ای آنها مربوط به بانک تجارت است بدون هیچ مشکلی می‌توانند سبد کالای خود را دریافت کنند.

روابط عمومی بانک تجارت ادامه داد: با توجه به کاهش تراکنش‌های مربوط به استفاده از خدمات بانکی الکترونیک در ایام توزیع مرحله اول سبد کالاهای اساسی و همچنین ارتقای سیستم‌های ارتباطی بانک تجارت، مشتریان این بانک بدون مشکل می‌توانند با مراجعه به مراکز توزیع سبدکالا را دریافت کنند.

بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های اصلی کشور در توزیع یارانه‌ها پیش از این اعلام آمادگی کرده است مشتریانی که یارانه خود را از این بانک دریافت می‌کنند، در صورتی که حسابشان فاقد کارت است می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک برای افتتاح فوری حساب متصل به کارت اقدام کنند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
۰
۰
خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد بدون هیچ جار و جنجالی پارسال نفری 80هزار تومان به مردم داد. آقای روحانی از ایشان یاد بگیر
حسن
Germany
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
۰
۰
محمد جان درود بر شما و همه كسانی كه حقیقت و واقعیت جامعه را به خوبی می فهمند
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
بعد از تحویل گرفتن كارت بانكی، هنوز متصدیان بانك تجارت شماره كارت بانكی را در سامانه هدفمندی یارانه ها وارد نكرده اند!!
احمد
United Kingdom
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
سیستم ثبت كارت یارانه در بانكها قطع است.كشتید مارا با این رایانه بازی و یارانه دادنتون!
كیوان
United States
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
تاریخ شماره كارت یارانه انقضاء شده بود شماره كارت را تعویض كردام و از بانك دارنده حساب شماره كارت جدید به سامانه ارسال گردید یارانه ا م باكارت جدید دریافت می كنم ولی سبد كالابه شماره كارت قدیمی واریز می شو د نمی تواتم سبد كلا دریافت كنم راهنمای كنید جگونه با كارت جدیدم سبد كالا دریافت كنم

نیازمندی ها