سرپرست زندان دامغان با اشاره به برگزاری مراسم عقد یک زندانی گفت که مهریه زوجه ۱۴ سکه است و مراسم ازدواج او پس از درخواست زندانی با کسب مجوزهای لازم از دستگاه قضایی و اداره کل زندان‌ها انجام شده است.
کد خبر: ۶۴۴۴۹۴

جام جم سرا: امیر احمدی افزود: در مراسم عقد این زندانی علاوه بر زوجین، خانواده‌های آن‌ها و برخی از کارکنان زندان حضور داشتند. زندانی مذکور به جرمی مرتبط با موادمخدر در زندان دامغان بسر می‌برد و در حال حاضر تحت قرار بوده و هنوز حکم وی صادر نشده است.
وی در مورد اعطای مرخصی به این زندانی، خاطرنشان کرد: به‌دلیل عدم صدور حکم، اعطای مرخصی به زندانی منع قانونی دارد، اما پس از صدور حکم و طی مراحل قانونی و ضمانت‌های لازم می‌تواند از مرخصی استفاده کند؛ البته این زندانی پس از طی مراحل قانونی جهت استفاده از تسهیلات به انجمن حمایت از زندانیان معرفی می‌شود.
سرپرست زندان دامغان با بیان اینکه زندانی ۲۷ ساله سابقه کیفری دارد، اضافه کرد: امیدواریم با متاهل شدن وی پس از آزادی دیگر مرتکب جرم نشود. مسئولان زندان دامغان پیش از عقد آن‌ها با ارایه مشاوره‌های لازم به زوجین، وضعیت زندانی را برای زوجه تشریح و مشکلات احتمالی پیش رو را برای هر دو طرف برشمرده‌اند.|تابناک|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها