بهرام پاییز می گوید بهرام پاییز خودش است نه فرهاد مهراد و نه فریدون فروغی

من فریدون فروغی نیستم!

بهرام پاییز، خواننده باسابقه پاپ با حضور در برنامه شبکه ایرانی که از طریق شبکه یک سیما به روی آنتن می رود به دفاع از خود در برابر برخی از شائبه ها پرداخت.
کد خبر: ۶۴۴۴۶۹
من فریدون فروغی نیستم!

ه گزارش جام‌جم آنلاین بهرام پاییز با بیان اینکه برخی او را به کپی کاری از فرهاد مهراد متهم می کنند، گفت: راجع به سبک کاری من در خیلی جاها بحث شده است و البته کسانی که من را از سالیان دور می شناسند ، می دانند که من همیشه این سبک را اجرا می کردم .

وی بدون اشاره مستقیم به نام فریدون فروغی ادامه داد : یکی دیگر از خواننده های عزیزی که در همین سبک فعالیت می کرد و متاسفانه به رحمت خدا رفته است هم همین مساله را اذعان می کرد و می گفت بهرام دقیقا سبکش مانند ماست.
پاییز در ادامه افزود : خیلی از کارشناسان و اساتید صاحب نظر هم به این نتیجه رسیده اند اگر چه سبک خاص است ولی بهرام خودش است. ممنونم که کمکم کردند و این بحث را راه انداختند و در نهایت به نتیجه رسیدیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا سال ها سکوت کرده بود و فعالیتی در عرصه موسیقی نداشت ، اظهار کرد: خواست خدا بود. در یک مقطعی شاید شرایط مانند حالا به نحوی نبود که فعالیت کنم. خدا را شکر شرایط ایجاد شد و حتما حکمتی بوده که فرصت فعالیت مجدد فراهم شد و از همه عزیزانی که به من محبت کردند تشکر می کنم.
این خواننده پاپ در پایان اضافه کرد : خدا را شکر الان مردم به تدریج من را می شناسند و می بینند و تشخیص می دهند که بهرام پاییز خودش است.

بهرام پاییز ، در سال 1390 آلبوم دوم خود با عنوان ” غم تنهایی ” را منتشر ساخت. این آلبوم که پس از چند سال رکود روانه بازار شد حاوی بازخوانی 5 قطعه از آثار فریدون فروغی و یک اثر جدید با صدای خودش بود.


بهرام پاییز خواننده با سابقه پاپ است که گویا فعالیت های موسیقایی خود را از دهه 50 خورشیدی آغاز کرده است. وی پس از سال ها سکوت در سال 1380 با آلبوم هوای گریه ” فعالیت مجدد خود در عرصه موسیقی پاپ را آغاز نمود. آلبوم مذکور اثری بود که در سال 1376 برای فریدون فروغی ساخته شده بود ولی در پی ممنوعیت کاری خواننده ، این مجموعه جهت اجرا به پاییز واگذار شد.
این خواننده پاپ سپس در سال 1390 آلبوم دوم خود با عنوان غم تنهایی را منتشر ساخت. این آلبوم که پس از چند سال رکود روانه بازار شد حاوی بازخوانی 5 قطعه از آثار فریدون فروغی و یک اثر جدید با صدای پاییز بود.
بهرام پاییز از سال 1388 به عنوان خواننده رسمی مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما مشغول به کار شده است و تا کنون حدود 30 قطعه را اجرا نموده است که به جرات می توان وی را موفق ترین خواننده پاپ صدا و سیما طی چهار سال اخیر معرفی کرد.
پاییز همچنین طی این چند سال به عنوان خواننده در یک فیلم سینمایی و یک تله فیلم نیز حضور داشته است. شایسته است مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما منتخبی از آثار پاییز را به صورت یک آلبوم موسیقی راهی بازار نماید چون اکثر آثار اجرا شده وی در سطح کیفی بسیار مطلوبی قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها