نتایج آرای تماشاگران تا روز ششم نشان می دهد که فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار به صدر فیلم های منتخب از نگاه مخاطبان در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دست ییافته است.
کد خبر: ۶۴۳۷۲۵
شیار 143 در صدر بهترین فیلم مردمی جشنواره فجر

به گزارش ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران در جشنواره فجر، میانگین امتیازات فیلم برگزیده تماشاگران تا روز ششم جشنواره -هفدهم بهمن ماه- به شرح زیر است:

- فیلم سینمایی شیار ١٤٣ با ٣.٢١ امتیاز

- فیلم سینمایی چ با ٣.١٧امتیاز

- فیلم سینمایی قصه ها با ٣.١٤امتیاز

امتیازهای داده شده از پنج امتیاز و تا شش روز اول اکران آثار محاسبه شده است .

فیلم شیار 143 روز گذشته (چهارشنبه 16 بهمن ماه) در سینمای اهالی رسانه در برج میلاد اکران شد و با واکنش مثبتی از سوی خبرنگاران و کارشناسان هنر هفتم کشور مواجه شد و حتی ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم چ، این اثر را به نرگس آبیار کارگردان فیلم شیار 143 تقدیم کرد.

این فیلم دفاع مقدسی برداشتی از رمان چشم سوم نوشته نرگس آبیار و داستان زندگی زنی به نام الفت است که چشم به راه فرزندش است که خبر خوشی برایش می رسد اما امتحان بزرگی در پیش دارد....

نرگس آبیار پیش از این تنها یک فیلم سینمایی به نام اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند را به عنوان کارگردان تولید کرده است که این فیلم هنوز به اکران عمومی نرسیده است.

ستاد برگزاری رای تماشاگران همچنین اعلام کرده است که تاکنون موفق شده اند نسبت به ترغیب و جمع آوری و شمارش ٤٣٧٢٠فقره رای اقدام کنند.

سی و دومین جشنواره فیلم فجر که از 12 بهمن ماه کار خود را آغاز کرده است تا 22 بهمن ماه در تهران و دیگر استان های کشور ادامه دارد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها