رئیس‌ جمهور صبح امروز (چهارشنبه) درجلسه هیات دولت بااشاره به بارش کم سابقه برف در مازندران وگیلان از صبر و بردباری مردم وهمراهی و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و جدیت فراوان مسوولان دستگاه‌های مختلف درجهت کاهش مشکلات مردم قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۴۳۱۸۰
قدردانی رئیس جمهور از صبر و همراهی مردم شمال کشور

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیأت دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست دکتر روحانی رییس جمهوری تشکیل جلسه داد و اعضای دولت مهمترین مسائل و مباحث روز کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این جلسه ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، به بارندگی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و آن را با توجه به شرایط کمبود آب و خشکسالی در سالهای متمادی، نعمت الهی دانست که همزمان با رحمت معنوی دهه مبارک فجر، ملت ایران را بهره‌مند ساخته است.

وی همچنین با اشاره به بارش کم‌سابقه برف در استان‌های مازندران و گیلان، ضمن قدردانی و تشکر از صبر و بردباری مردم و همراهی و همکاری با دستگاه‌های اجرایی، از ستاد مدیریت بحران، دستگاه‌های اجرایی، سازمان صدا و سیما، نیروهای بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران که با جدیت فراوان در جهت کاهش مشکلات مردم تلاش کردند نیز قدردانی کرد.

رییس‌جمهوری به دستگاه‌های اجرایی مأموریت داد خسارات وارده به دامداران، کشاورزان و مسکن مردم را برآورد نموده تا نسبت به تأمین اعتبار و پرداخت آن از سوی دولت اقدام شود.

دکتر روحانی در ادامه با اشاره به شدت سرما و برودت هوا و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات برای هموطنان، مردم را به صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق توصیه کرد.

در ادامه این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی، از سوی اعضای دولت به تصویب رسید.

بررسی و تصویب بخشی از لایحه جامع حمایت از حقوق مالکیت ادبی و هنری از جمله مصوبات امروز هیأت وزیران بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها