رضا صادقی عصایش را برای کمک به کودکان سرطانی می فروشد

حراج عصای آقای مشکی پوش

... عصایی که یک عمر همراه من بوده و با کمک آن توانسته ام مسابقه ها را ببرم و مسیرهای مختلفی را بدوم، و خیلی هم دوستش دارم، شاید بتواند عصای دل کسی باشد و پول حاصل از آن زخم کسی را ترمیم کند...
کد خبر: ۶۴۱۳۷۸
حراج عصای آقای مشکی پوش

رضا صادقی یکی از خوانندگان محبوب کشورمان است که در زندگی هنری و خصوصی خود با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بوده، چند وقتی است که از نزدیک با بیماری سرطان و سرطانی ها آشنا شده و تصمیم گرفته از طریق فروش عصای خود به مخارج سرسام آور سرطان کمک کند.

آقای مشکی پوش در این باره می گوید: «تصمیم دارم عصایی که به دست چپم می گیرم را بفروشم تا پول آن را صرف هزینه درمان بیماران سرطانی کنم. عصایی که یک عمر همراه من بوده و با کمک آن توانسته ام مسابقه ها را ببرم و مسیرهای مختلفی را بدوم، و خیلی هم دوستش دارم، شاید بتواند عصای دل کسی باشد و پول حاصل از آن زخم کسی را ترمیم کند. سرطان به جز درد، زخم سنگینی به نام خرج هم دارد که اگر یک جا برای مخارج آن کم گذاشته شود، بیمار سال ها به مرگ نزدیک تر می شود.»

صادقی با بیان اینکه نمی خواهم مزایده برگزار کنم، ادامه می دهد: «در یکی از کنسرت های تهرانم و روی صحنه این کار را انجام خواهم داد. من این عصا را به عنوان یادگار اهدا خواهم کرد و به همین دلیل برایش مراسم مزایده برگزار نمی کنم. فقط می خواهم این عصا به قیمت خوبی واگذار شود تا پول آن را به یک خانواده درگیر سرطان برسانم. شاید خانواده ای در شهرستان یا روستایی دورافتاده که به دلیل مخارج بالای درمان ِ سرطان، حتی فکر حل این بیماری را هم نمی کنند.»

کافه سینما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها