نیمکت جذاب خروس ها در برزیل

زیدان، دستیار دشان در تیم ملی فرانسه

مربی جودوی ایران که به دلیل دعواها و کتک کاری‌ها در سالن مسابقات معروف است در اظهارنظری جالب دلیل این همه بی‌اخلاقی را توضیح داد که در این توضیح پای زیدان، فوتبالیست معروف جهان هم به جودوی ایران باز شد.
کد خبر: ۶۴۱۰۳۵
پای زیدان هم به جودوی ایران باز شد!

امیررضا قمی که اولین المپیکی تاریخ جودوی ایران است در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: من در دوران مدیریت همه روسای فدراسیون جودو انتقاداتی داشته ام و اکنون هم اگر انتقادی می کنم تنها برای کمک به جودو است و انتقاداتم هم کاملا فنی است. به طور مثال این همه به من می گویند که اخلاقم را کنترل کنم اما می دانید واقعیت چیست؟ مقصر اصلی این دعوا با داور مسابقه و کتک زدن او (حسن روشنایی و حدود 5 ماه قبل) شخص رییس فدراسیون و برنامه ریزی اشتباه او در برگزاری مسابقات بود.

وی افزود: روزی که آن اتفاق رخ داد چند روز مسابقه سنگین داشتیم و زیر فشار زیادی بودم. داوران هم روی اشتباهات خود چندین ورزشکار تیم من را حذف کرده بودند و مسابقات هم روی چند تاتامی برگزار می شد که همه اینها باعث شده بود واقعا خسته شوم و در یک لحظه کاری کنم که بعد از آن نارحت و پشیمان شوم. مقصر اصلی این اتفاق برنامه ریزی غلط شخص رییس فدراسیون است اگر او مسابقات را به شکل بهتری اجرا می کرد و داوران هم اشتباه نمی کردند آن اتفاق رخ نمی داد.

مربی جودوی ایران در توضیح کتک زدن حسن روشنایی داور آن مسابقات گفت: من یک لحظه کنترلم را از دست دادم و آن کار را انجام دادم. بابت آن اتفاق از جامعه جودو و آن داور معذرت خواهی کردم اما واقعا یک لحظه خودتان را جای من بگذارید.

قمی ادامه داد: این چنین اتقاقاتی تنها در ایران رخ نمی دهد شما جام جهانی فوتبال و ضربه ای که زین الدین زیدان با سرش به سینه بازیکن ایتالیا زد را به خاطر بیاورید و ببینید که در یک لحظه ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

وی افزود: مصاحبه های انتقادی علیه مسولان است که باعث رشد جودو می شود! اگر این انتقادات نباشد هر کسی کار خودش را انجام می دهد اما این انتقادات باعث می شود آنها مراقب کارهایشان باشند.

اولین المپیکی تاریخ جودوی ایران گفت: رییس فدراسیون در این دو سالی که بر این مسند نشسته حتی یک تماس هم با من نگرفته است. آیا من به عنوان کسی که سه بار المپیک رفته نباید در یک جلسه کارشناسی فدراسیون حضور داشته باشم؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها