متهم عکس های خصوصی دختر را در فضای مجازی بارگذاری کرده بود

نقشه شوم پسر برای جلوگیری از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش

مردی که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی نامزد سابقش در اینترنت، طلا و جواهر میلیونی او را زورگیری کرده بود، از سوی پلیس آگاهی شهرستان تفرش در استان مرکزی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۹۱۷۵
اخاذی مرد جوان از نامزد سابق

به گزارش جام‌جم، سرگرد سیروس دالوند فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در این باره گفت: چند روز پیش مرد طلافروشی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد مردی به مغازه‌اش آمده و قصد دارد مقادیری طلای بدون فاکتور را بفروشد و گمان می‌کند او طلا‌ها را دزدیده است.

وی افزود: ماموران انتظامی با اعزام به طلافروشی، فروشنده طلاها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.وی ادعا کرد به دلیل مشکلات مالی و پرداخت بدهی‌اش، قصد فروش طلاهای نامزدش را داشته و می‌توانند برای تائید گفته‌هایش، موضوع را از نامزدش جویا شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش یادآور شد: در ادامه نامزد متهم به پلیس آگاهی احضار شد و در مواجهه حضوری با وی، گفت که این مرد مدتی پیش نامزدش بوده و در پی اختلاف‌هایی از هم جدا شده‌اند و طلاهای او و مادرش را به زور از آنها گرفته و او هم از ترس جانش، تاکنون از نامزدش شکایت نکرده است.

دالوند تصریح کرد: در ادامه متهم به جرمش اعتراف کرد و گفت پس از آن که از نامزدم جدا شدم، عکس‌های خصوصی‌اش را پس ندادم و در ادامه تصمیم گرفتم با تهدید به انتشار تصاویر وی در اینترنت، اخاذی کنم بنابراین با تهدید وی، طی چند مرحله طلاهایش را که دو میلیون تومان ارزش داشت، گرفتم و قرار بود پول و طلا‌های بیشتری اخاذی کنم.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناآشنا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۰
۰
با سلام به این آدم می گویند آدم پست ؟
روشنك
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۰
۰
هركس به طریقی ساز خودش را دراین دنیا میزند نمی دانم خداوند تا كی میخواهد صبر كند و دماغ اینجورادمهارا كی میخواهد به خاك بمالد یا امام زمان به دادمان برس

نیازمندی ها