«ندا گلستانی» زن جوان اهل سیرجان، جان خویش را برای نجات همسرش فدا کرد و او را از غرق شدن در آب یخ زده یک سد رهانید و خود جان باخت.
کد خبر: ۶۳۸۸۴۲
زن برای نجات شوهرش از مرگ، جان داد

عملیات امداد و نجات برای کشف جسد این زن جوان که در سد خاکی پلنگی در منطقه چهارگنبد سیرجان غرق شده بود، همچنان ادامه دارد.

زن فداکار همراه شوهرش به قصد گردش در منطقه چهار گنبد سیرجان رفته بودند که در هنگام راه رفتن روی یخ های سد خاکی پلنگی دچار سانحه می شوند و یخ ها در زیرپای همسر شکسته می شود.

این زن جوان با انداختن شال گردن خود سعی می کند، همسرش را نجات دهد، اما ناگهان یخ های زیر پا نیز شکسته می شود و داخل آب فرو می رود.

تاکنون با وجود تلاش بسیار امدادگران هلال احمر جسد این زن جوان پیدا نشده است و گروه امداد هلال احمر استان کرمان در حال جستجو هستند تا شاید بتوانند جسد همسر فداکار را پیدا کرد.

فرماندار سیرجان درباره آخرین اقدامات برای بیرون کشیدن جسد این زن جانباخته از سد افزود: برای کشف جسد، باید آب سد خالی شود و باوجود یخ زدگی سطح آب عملیات جستجو کند است.

محمدعلی توحیدی از شهروندان خواست تا از حضور در جوار رودخانه های فصلی و سدهای خاکی خودداری کنند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۰
شوهره چی ؟؟ نجات پیدا كرده یا نه ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها