خانواده های انگلیسی باید ظرف سه ماه تکلیف اتاقی را که با فوت یکی از اعضای خانواده شان خالی می شود، مشخص کنند.
کد خبر: ۶۳۳۹۹۶
مالیات برای اتاق خالی مردگان انگلیس

روزنامه ایندیپندنت نوشت، موسسات خیریه در انگلیس هشدار دادند، هر خانواده ای که پس از گذشت سه ماه از فوت یکی از اعضای آن همچنان یک اتاق خواب خالی داشته باشد،‌ باید برای آن مالیات بپردازد.

قبلا به چند مورد از خانوارهای ساکن در مسکن اجتماعی گفته شده است که اتاق های بی مصرف پس از فوت فرزند یا دیگر اعضای خانواده شان مشمول این طرح جنجالی قرار می گیرد.

هم اکنون  اینگونه خانوارها، 52 هفته فرصت دارند قبل از آنکه مشمول کاهش مزایای مسکن شوند، تکلیف اتاق خالی را مشخص کنند.

اما به گزارش موسسه خیریه موسوم به اتحاد ملی خانواده های داغدار (ان بی ای)،  در طرح اعتبار همگانی دولت که بر اساس آن مزایای مسکن با پنج مورد مزایای دیگر در قالب یک مقرری ماهانه پرداخت می شود،‌ مهلتی که به خانواده های داغدار داده می شود،‌ به سه ماه کاهش می یابد.

این گروه با تاکید بر ضرورت بررسی تاثیرات مالی که تغییرات اخیر بر افراد داغدار می گذارد،‌ هشدار داد این طرح دولت بر پریشانی  خانواده های داغدار می افزاید.

درگزارش این موسسه همچنین از دولت خواسته شده است، حق برخورداری از مرخصی ایام سوگواری را مد نظر قرار دهد چون در سراسر انگلیس هیچ حمایتی در محیط کار از افراد عزادار به عمل نمی آید.

در یک نظرسنجی از بیش از چهار هزار انگلیسی،‌ یک نفر از هر سه نفری که طی پنج سال گذشته عزادار شده بودند از بی تفاوتی کارفرمایشان و عدم احساس همدردی با آنها شکایت داشتند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها