مهاجم سابق پرسپولیس چکار می کند؟!

رکوردزنی عجیب و غریب غلامرضا رضایی!

غلامرضا رضایی مهاجم سابق تیم پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر رکوردی از خود بر جای گذاشته که ما را یاد احمد مومن زاده می اندازد!
کد خبر: ۶۳۱۸۲۸
رکوردزنی عجیب و غریب غلامرضا رضایی!

سایت جام جم ورزشی- معلوم نیست چه اتفاقی برای غلامرضا رضایی افتاد. او برای پرسپولیس خوب بازی می کرد و در تیم ملی هم فیکس بود اما ناگهان ورق برگشت و مهاجم محبوب کروش تبدیل به نیمکت نشین پرسپولیس شد و در ادامه سر از فولاد در آورد. اما گل نزنی رضایی همچنان ادامه دارد. او برای ششمین مسابقه متوالی در امر گلزنی ناکام ماند. رضایی که آخرین بار روز دهم اسفند 91 در جریان بازی پرسپولیس و سایپا گلزنی کرده بود، بیش از 10 ماه است که در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و حالا باید منتظر رویارویی با تیم سابقش باشد تا شاید طلسم گل نزدن هایش مقابل خط دفاعی محکم پرسپولیس شکسته شود.

رضایی بعد از گلزنی در دقیقه 12 بازی پرسپولیس و سایپا در هفته بیست و هشتم لیگ دوازدهم، مدت 394 دقیقه را در آن فصل بدون زدن گل برای پرسپولیس بازی کرد. شماره 10 سابق قرمزهای پایتخت در نیم فصل نخست لیگ سیزدهم نیز 415 دقیقه در میادین حضور داشت و توفیقی در امر گلزنی نداشت. مهاجم 30 ساله شیرازی در نیم فصل به فولاد پیوست اما حضور 502 دقیقه ای این بازیکن در شش مسابقه اخیر فولاد هم بدون به ثمر رساندن گل سپری شد. رضایی در مجموع 1311 دقیقه را بدون زدن گل در لیگ برتر بازی کرده و از این حیث توانسته از همشهری اش، محمدمهدی نظری پیش بیفتد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ورزش
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
ایراد از مربیانی است كه یه همچین گل نزنی رو استخدام می كنن اونم با چه رقم قراردادهایی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها