وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

موجودی کافی کالا برای اجرای فاز دوم هدفمندی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از پیش بینی درآمد 3 هزار و 880 میلیارد تومانی دولت از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه 93 خبر داد و گفت: فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیز از نیمه دوم سال 93 اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۱۷۸۹
فاز دوم هدفمندی نیمه دوم سال 93 اجرا می‌شود

اسماعیل جلیلی گفت: در لایحه بودجه 93 درآمد 3 هزار و 880 میلیارد تومانی از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در نظر گرفته شده که دقیقا معادل اعتباری است که در بودجه 92 برای اجرای این قانون در نظر گرفته شده بود اما اجرا نشد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اعتبار نمایانگر استراتژی دولت برای ادامه وضع موجود دراجرای قانون هدفمندی یارانه هاست، گفت: برای تصمیم جدی دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی باید منتظر ارائه لایحه اصلاحیه بودجه باشیم.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود فاز دوم هدفمندی یارانه ها از نیمه دوم سال 93 اجرا شود.

لاریجانی در جلسه مشترک با معاون برنامه ریزی رئیس جمهور به آنها توصیه کرده لایحه اصلاحیه بودجه 93 را در زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها طوری تنظیم کنند که موتور حرکت اجرای قانون هدفمندی متوقف نشود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
با اجرای فاز اول هدفمندی چهل هزار تومان گذاشتید جیب راست ملت ولی چهارصد هزار تومان از جیب چپشون درآوردین و باعث دویست درصد توروم شدین ! با مرحله اول چه گلی به سر مردم زدین كه حالا میخواین مرحله دوم رو شروع كنین؟ آخه چی از جون مردم میخواین؟
حمید
China
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
من یك كارمندم؛ تورمی كه دولت خودش 40درصد رو اعلام میكنه با افزایش حقوقی 25درصدی در سال 92 ، آقایون به این نكته توجه كردند كه امثال من كه درآمد ثابتی داریم، چطوری داریم زندگی می كنیم؟
راستش هر ساله بیشتر دارم به مفهوم عزت و سربلندی پی می برم !!!!
بنده خدا
United States
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
سلام . خواهشمندم به سایت ... مراجعه كنید التماستان میكنم ببینید چند نفر برای ثبت نام یارانه ها اشتباه كردند و سایت امكان اصلاح و ویرایش نداد .... من یك زن بی سرپرست كه مسئولیت بچه ام را هم برعهده دارم . از ثبت نام به كلام ا... جا ماندم به دلیل بستری بودن بچم در بیمارستان قبلا یارانه ما با مادرم یكی بود و ایشان سرپرست بودند ایشان هم ندانسته فقط خودشان را ثبت نام كردند ... هزارها نفر مثل ماهستند ... هیچكس جواب مارا نمیدهد ... را انصراف بـــــــــــــــــــــــــــــــــــاز است اما اضافه كردن بسته بسته بسته بسته است . كسی به داد ما برسد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها