تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان - چین تایپه

فاطمه اموری صاحب مدال نقره دنیا شد

کد خبر: ۶۳۱۳۹۲
هادی ساعی: پیشنهاد سجادی غیر قانونی است!

هادی ساعی در مورد پیشنهاد نصرالله سجادی، رییس مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو مبنی بر کناره گیری از عضویت در شورای شهر برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو گفت: این پیشنهاد غیر قانونی است و آقای سجادی نمی‌تواند این کار را از من بخواهند.
 نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون تکواندو گفته بود که اگر هادی ساعی از شورای اسلامی شهر تهران استعفا دهد می‌تواند در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو شرکت کند. هادی ساعی در واکنش به این صحبت‌ها اظهار کرد: من صبح امروز (چهارشنبه) در دفتر آقای سجادی جلسه‌ای کامل با وی برگزار کردم که در این جلسه نماینده سازمان بازرسی کل کشور هم حضور داشتند. در همین جلسه دو پیشنهاد به آقای سجادی دادم. پیشنهاد اولم این بود که در انتخابات فدراسیون تکواندو شرکت کنم و اگر رای آوردم به دنبال گرفتن مدارک لازم برای فعالیتم در ریاست فدراسیون باشم.

وی افزود: در ادامه این پیشنهاد گفتم که اگر رای آوردم تا روزی که مستندات لازم برای فعالیتم در ریاست فدراسیون تکواندو را نیاوردم برایم حکم ریاست صادر نکنند. اگر هم نتوانستم این مستندات را بیاورم خیلی راحت استعفا می‌دهم.

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو، گفت: این پیشنهاداتی که به آقای سجادی ارائه کرده‌ام خیلی راحت‌تر از کارهایی بود که برای آقای شفیع در فدراسیون هاکی انجام شده بود. به او اجازه دادند که در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کند و اگر رای آورد به دنبال گرفتن مجوز از هیات دولت باشد.

وی ادامه داد: دو روز پیش همین آقایان اعلام کردند که من تنها با نامه رسمی و طبق قانون می‌توانم در انتخابات شرکت کنم، اما چطور شده که الان کاری غیر قانونی را می‌خواهند انجام دهند. مگر آقای سجادی، رییس شورای اسلامی شهر است که این پیشنهاد را به من می‌دهد؟ خود او که فردی قانون مدار است، پس چطور شده است که این کار را می‌خواهد انجام دهد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها