سارق فراری را شناسایی کنید

شگرد مرد تبهکار برای سرقت 720 میلیونی

مرد تبهکار با جعل مدارک حسابدار یک شرکت خصوصی، 720 میلیون تومان از حسابش برداشت کرد.
کد خبر: ۶۳۱۲۰۰
شگرد مرد تبهکار برای سرقت 720 میلیونی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، حسابدار یک شرکت خصوصی با مراجعه به دادسرای ناحیه 3 تهران و طرح شکایتی در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش اعلام کرد: فردی با جعل هویت بنده و با استفاده از اسناد و مدارک شناسایی مجعول اقدام به برداشت مبلغ 720 میلیون تومان از حساب من کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «جعل» و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 3 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در اداره سیزدهم و ارائه توضیح در خصوص این موضوع که حساب بانکی اش متعلق به شرکت است به کارآگاهان گفت: سالهاست که اینجانب دارای حساب بانکی در خیابان آفریقا هستم تا اینکه چندی پیش متوجه شدم که مبلغ 720 میلیون تومان از حساب بنده برداشت شده است و این درحالیست که بنده هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتم.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده، بلافاصله تحقیقات پلیسی آغاز و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فردی با جعل هویت متعلق به شاکی پرونده اقدام به افتتاح حساب بانکی در یکی از شهرستان های استان اصفهان کرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره سیزدهم با اخذ نیابت قضایی به استان اصفهان اعزام و با مراجعه به شعبه بانکی محل افتتاح حساب اطلاع پیدا کردند که فردی با استفاده از اسناد و مدارک شناسایی مجعول و با جعل هویت شاکی پرونده اقدام به افتتاح حساب در یکی از شهرستان های استان اصفهان کرده و بلافاصله پس از انتقل وجه به حساب اصفهان، با مراجعه به «بازار زرگرها» و «میدان امام» در شهر اصفهان اقدام به خرید سکه طلا و جواهرات کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر، افزود: با بررسی اسناد و مدارک شناسایی ارائه شده جهت افتتاح حساب در استان اصفهان، تصویر افتتاح کننده حساب شناسایی و در ادامه بررسی تصاویر بدست آمده از طلافروشی های شهر اصفهان مشخص شد که همین شخص اقدام به خرید سکه و طلا از طلافروشی های سطح شهر اصفهان کرده است.  

سرهنگ محمدرضا ذاکر استقامتی با اعلام خبر انتشار تصویر بدست آمده از متهم پرونده گفت: با توجه به شناسایی تصویر متهم و به منظور شناسایی هویت این شخص، دستور انتشار تصویر وی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، محل سکونت و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس های 51055513 و 51055434 در اختیار کاراگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها