نایب رئیس مجلس در مراسم تشییع 5 شهید گمنام:

فراهم شدن زمینه مذاکرات،حاصل صبر و اقتدار ملت ایران است

بیانیه نمایندگان مجلس به مناسبت 9 دی

یوم‌الله‌ 9 دی‌ماه چراغ راه آینده است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای را صادر کردند و در این بیانیه از مردم با بصیرت و انقلابی به دلیل حضور در این روز تشکر کردند.
کد خبر: ۶۳۱۱۶۰
یوم‌الله‌ 9 دی‌ماه چراغ راه آینده است

متن کامل این بیانیه که به امضای اکثریت قاطع نمایندگان حاضر در جلسه علنی امروز دوشنبه رسیده به شرح زیر است.

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»

9 دی‌ماه سال 1388 بی‌گمان یکی از یوم‌الله‌ و یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ معاصر ایران است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ما باقی بماند و چراغ راه آینده شود.

در این روز خشم و خروش ملت انقلابی ایران اسلامی مانند آتشفشانی گداخته فوران کرد و حماسه‌ای باشکوه پدید آورد، مردم که از خرداد 88 تا دی ماه همان سال شاهد قانون‌شکنی‌ها و ساختارشکنی‌ها بودند، مردمی که در طول چند سال تهمت ناجوانمردانه و تقلب در انتخابات را شنیده بودند، مردمی که شاهد بیانیه‌های دشمن‌ شادکن فتنه‌گران بودند سرانجام با مشاهده بی‌حرمتی و اهانت فتنه‌گران به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در روز عاشورا یکباره به صورت خودجوش به حرکت درآمدند و به فتنه‌گران داخلی و حامیان مستکبر خارجی آنها نشان دادند که ملت قهرمان ایران بر سر عهد و پیمانی که با رهبر کبیر و معمار و بنیانگذار انقلاب، امام خمینی(ره) بسته پایبند و وفادار است در این روز هم با اطاعات از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همان راه را با وحدت و صلابت ادامه می‌دهد.

ملت بزرگ ایران با حماسه 9 دی‌ماه روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب را شاد کردند، دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساختند و دشمنان انقلاب را که به طمع خام افتاده بودند ناامید کردند و چشم فتنه را کور کردند.

مردم بزرگوار ایران در 9 دی‌ماه بصیرت خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که این ملت در مکتب مترقی اسلام به درجه‌ای از تکامل سیاسی رسیده که تحت تأثیر توطئه‌های شوم نظیر انقلاب‌های رنگی و مخملی و کودتاهای نرم قرار نخواهد گرفت.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی که امضاءکننده این بیانیه هستیم وظیفه خود می‌دانیم از ملت بزرگ ایران که آفریننده حماسه بزرگ 9 دی هستند، صمیمانه سپاسگذاری کنیم؛ ما ایمان داریم که این ملت به فتنه‌گران اجازه نخواهد داد تا دوباره در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور فعال شوند و در راه پرشکوهی که تا رسیدن به قله پرشکوه پیروزی نهایی پیش روی ماست نمایندگان مجلس مدافع واضع و آرمان‌های امام راحل و مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگهبان ارزشهایی خواهند بود که حماسه 9 دی نماد آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها