سریال «خواب بلند» با موضوع فتنه 88 تولید شده است. شبکه 3 روز 9 دی نیز فیلم «فاصله کانونی» را با همین موضوع پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۶۳۰۳۱۴
»خواب بلند» لعیا زنگنه در شبکه 3

پخش سریال تلویزیونی «خواب بلند» ساخته احمد کاوری از روز سه‌شنبه ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه آغاز می‌شود.

به گزارش جام‌جم، در این سریال که در شش قسمت تولید شده، لعیا زنگنه، امیرحسین مدرس، امیررضا دلاوری، خاطره حاتمی، فرخ نعمتی، سولماز آق‌مغانی، محبوبه بیات، امیر کاظمی، مجید مشیری و... بازی می‌کنند. خواب بلند، داستان زندگی زوجی خبرنگار است که در اثر اتفاقاتی دستخوش تغییرات می‌‌شود.

لعیا زنگنه و امیرحسین مدرس نقش‌های محوری این سریال را بازی می‌کنند. زنگنه نقش صبا را بازی می‌کند که خبرنگار است و امیرحسین مدرس نقش امیر، همسر صبا و سردبیر روزنامه را ایفا می‌کند. امیررضا دلاوری نقش شهریار و خاطره حاتمی نقش مریم را بازی می‌کنند که آنها هم زوج خبرنگار هستند. فرخ نعمتی نقش مدیر دفتر روزنامه، سولماز آق‌مغانی نقش ستاره خواهر صبا، محبوبه بیات نقش مادر صبا و ستاره، امیر کاظمی نقش برادر امیر و مجید مشیری نقش ایرج را در سریال خواب بلند ایفا می‌کنند

به گزارش روابط‌عمومی سیمافیلم، قصه سریال درباره صبا و امیر زوج روزنامه‌نگاری است که در دفتر یک روزنامه فعالیت می‌کنند. در بحبوحه انتخابات 92 مقاله‌ای از سوی صبا تنظیم شده که به دلیل شرایط ملتهب جامعه برای چاپ آن با مخالفت همسرش امیر که سردبیر روزنامه نیز هست مواجه می‌شود و این امر باعث کدورت بین آنها شده و صبا نیز به کشورش بدبین می‌شود و بیان می‌کند که در این کشور آزادی وجود ندارد تا این‌که ...

بخش عمده‌ای از داستان در فضای انتخابات امسال می‌گذرد؛ اما در فلاش بک‌هایی به اتفاقات بعد از انتخابات سال 88 و حماسه 9 دی نیز پرداخته می‌شود.

برخی عوامل سازنده این سریال عبارتند از: مدیر تولید: طاهر امنی، مدیر برنامه‌ریزی: رضا اصغری، مدیر تصویربرداری: اسماعیل آقاجانی، صدابردار: کامران کیان‌ارثی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراحی و اجرای گریم: آرمین اسماعیلی، تدوین: حسن ایوبی، حسین حشمت‌نیا، موسیقی: پوریا حیدری، مدیر تدارکات: حمیدرضا حاجی‌زاده، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: اکبر آقامحمدی. خواب بلند، محصول گروه سریال‌های تلویزیونی سیمافیلم است.

 

فاصله کانونی برای فتنه 88

شبکه سه تلویزیون برای روز 9 دی ماه (روز بصیرت) و دیگر روزهای این هفته پخش چند فیلم سینمایی ایرانی و خارجی را در نظر گرفته است.

به گزارش جام‌جم، فیلم تلویزیونی «فاصله کانونی» به‌کارگردانی بهمن گودرزی از فیلم‌هایی است که همزمان با 9دی‌ماه، روز بصیرت به روایت ماجراهای انتخابات 88 می‌پردازد. این فیلم روایت جوانی دانشجو به نام ناصر است که بتازگی با سولماز، همکلاسی خود ازدواج کرده است. ناصر تلاش دارد سولماز را از صف مخالفان قانون‌شکن و آشوبگران فتنه 88 جدا کرده و او را به سمت صحیح و ابراز نظر قانونی سوق دهد، اما سولماز با تندروی‌های خود هم زندگی شخصی و هم رفتار اجتماعی خود را دچار آشوب و دگرگونی می‌کند. در این فیلم که دوشنبه ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود، بازیگرانی چون جعفر دهقان، حسن اسدی، عزت‌الله مهرآوران، میرطاهر مظلومی، سولماز آقمقانی، صدیقه کیانفر، یاسر جعفری و افسانه ناصری به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه سه همچنین در این هفته سه‌گانه سینمایی سپیده، ستاره و سایه به کارگردانی روح‌الله حجازی را تقدیم علاقه‌مندان می‌کند.

بر این اساس فیلم تلویزیونی «سپیده» ساخته سیدروح‌الله حجازی روز سه‌شنبه ساعت 10 از این شبکه پخش خواهد شد. این فیلم داستان زوجی است که پس از سال‌ها زندگی تصمیم می‌گیرند صاحب فرزند شوند؛ اما زن مبتلا به یک بیماری نادر و لاعلاج قلبی است. سپیده مصمم به حفظ جنینش می‌شود تا یادگاری برای همسرش باقی بگذارد. بهناز جعفری، هومن برق‌نورد و کورش سلیمانی بازیگران اصلی این تله‌فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «ستاره» از دیگر ساخته‌های روح‌‌الله حجازی نیز روز سه‌شنبه ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه سه نمایش داده می‌شود. این فیلم با بازی میترا حجار و حمیدرضا پگاه داستان زوجی به نام‌های مرتضی و ستاره است که در یک تصادف رانندگی دخترشان را از دست می‌دهند و این حادثه باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی روحی روانی در زندگی آنها می‌شود.

همچنین فیلم تلویزیونی «سایه» اثر دیگر این کارگردان نیز سه‌شنبه ساعت 19 و 30 دقیقه پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره رسول و سایه زوج جوانی است که بعد از ده سال زندگی تصمیم می‌گیرند بچه‌دار شوند، اما سایه دیگر نمی‌تواند بچه‌دار شود، بنابراین او دچار ناراحتی روحی می‌شود و از رسول طلاق می‌گیرد. هومن سیدی، لیندا کیانی و امید روحانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «حرف مردم» ساخته داریوش یاری چهارشنبه ساعت 16 تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. این فیلم با بازی داریوش ارجمند، عمار تفتی و نیلوفر شهیدی داستان جوانی را روایت می‌کند که مدعی می‌شود حاج‌احمد، معتمد محل، پدر اوست و سال‌ها پیش او و مادرش را رها کرده است. این موضوع مسائل جدیدی را در محل و خانواده‌ حاج‌احمد بوجود می‌آورد. فیلم تلویزیونی «مهتاب روی سکو» به‌کارگردانی فیما امامی پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه نمایش داده خواهد شد. این فیلم با مضمونی اجتماعی داستان زندگی فردی را روایت می‌کند که برخلاف اعتقاداتش در حادثه‌ای دچار تناقض فکری می‌شود. حسین محجوب، مرضیه خوش‌تراش، امیررضا دلاوری، علی اسکندری و... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال تلویزیونی «بیداری» ساخته بهرام عظیم‌پور نیز در قالب دو قسمت از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم روایت ترنگ و سینا، دختر و پسری جوان از دو خواستگاه اجتماعی مختلف است که با ازدواج خود زمینه‌ساز ماجراهای جذاب می‌شوند. داوود رشیدی، پرویز پورحسینی، آتیلا پسیانی، الهام پاوه‌نژاد، فریبا کامران، بهناز جعفری، هومن برق‌نورد، امیر دلاوری، شقایق نوروزی و... از بازیگران این فیلم هستند. قسمت نخست این فیلم پنجشنبه ساعت 19 و قسمت دوم آن نیز جمعه ساعت 19 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
۰
۰
سلام اول اینكه صبا لعیا نیست و سولمازه كه خبرنگاره. لعیا فقط نقش خواهر صبا رو داره لطفا تصحیح كنید .
سولماز جان نقش اصلین نه لعیا !!!ا فامیلیش رو درست كنید. سولمازه اقمقانیه نه آق مغانی !

نیازمندی ها