«کرم برطرف‌کننده چین و چروک صورت. با چند بار مصرف از شر چین و چروک‌های صورت خود رها شوید و دوباره جوانی را تجربه کنید»، «محلول از بین‌برنده لک‌های صورت در عرض چند روز»، «کرم چندکاره برطرف‌‍کننده چین و چروک از بین‌برنده لک‌های صورت و جوان‌سازی پوست کرم معجزه‌آسای قرن»؛ حتما شما هم تبلیغات این چنینی را در رسانه‌های مختلفی مثل ماهواره و کتابچه‌های تبلیغاتی بسیار دیده و شنیده‌اید.
کد خبر: ۶۲۹۰۵۷

شاید بارها و بارها ترغیب شده‌باشید که یکی از این داروهای معجزه‌آسا را خریداری و پوست خود را شاداب کنید؛ چرا که امروزه بسیاری از زنان برای داشتن پوستی شاداب و در عین حال زیبا و جوان به دنبال انواع و اقسام لوازم آرایشی – بهداشتی و دستگاه‌هایی هستند که اندکی فرایند پیری را برایشان به تعویق بیندازد و یا شادابی و نشاطی شگفت‌انگیز به پوست‌شان بدهد؟
اما سوال اینجاست که این داروها تا چه اندازه از نظر علمی توسط کارشناسان و متخصصان پوست مورد تایید است و چقدر متخصصان پوست این داروها را برای بیماران خود تجویز می‌کنند؟ و سوال مهم‌تر این است که آیا برای داشتن پوستی خوب و زیبا استفاده از اقسام لوازم آرایشی - بهداشتی و تجهیزات خلق‌الساعه با هزینه‌های گزاف ضروری است؟
این داروها آیا کاملاً همان‌گونه که در تبلیغات هم گفته می‌شود بدون عوارضند و می‌توانند پوستی خوب و شاداب برای افراد به ارمغان بیاورند؟ و این داروها با کدام مجوز تبلیغ می‌کنند و با چه مجوزی به فروش می‌رسند؟

آنچه خواندید، گوشه‌ای از یک برنامه رادیویی به نقل از ایران صدا، با حضور دکتر پروین منصوری (متخصص پوست و بنیانگذار استفاده از لیزر پوست در ایران) و دکتر احمد شیبانی (رئیس سازمان غذا و دارو) است. در صورت تمایل به شنیدن موضوع مطرح شده می‌توانید از طریق گزینۀ «دریافت و ذخیره» آن را دانلود و ذخیره کنید تا آگاهی بیشتری در این زمینه به دست آورید.

-«دریافت و ذخیره»:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها