بسیاری از مردها معتقدند هر قدر هم که از شروع زندگی مشترک با همسرشان زمان گذشته باشد، خوب است برای استحکام بیشتر بخشی غیر قابل انکار از بنیانهای زناشویی، زنها شروع کننده و پیشنهاد دهنده یک رابطه شوند. مشاوران خانواده معتقدند این تفکر درست است زیرا اگرچه اغلب مردها، از پیشقدم شدن برای رابطه جنسی هیچ ابایی ندارند ولی همه آنها دوست دارند که گاهی هم زن اولین قدم را برای شروع بردارد.
کد خبر: ۶۲۸۷۵۶
راهنمای ترغیب زنها به پیشنهاد رابطه زناشویی

به گزارش جام جم سرا، در حقیقت بسیاری از مردها معتقدند هیچ وقت نفهمیده‌اند چرا بعضی از زنها هرگز به هنگام احساس نیاز به روابط زناشویی و شوق در تحریک جنسی و شهوت، از آنها تقاضای رابطه جنسی نمی کنند!
پایگاه تنظیم خانواده می‌نویسد: برای خودداری زنها در ابراز تمایل و اقدام برای رابطه زناشویی دلایل متعددی وجود دارد که در اینجا شایعترین آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. شما با به کار گیری چند نکته ساده می توانید بر این اشتباه همسرتان فایق آمده و او را علاقه‌مند کنید که حداقل گاهی در پیشهاد رابطه زناشویی با شما پیش قدم شود.
- اغلب زنها احساس میکنند که اجباری برای شروع رابطه زناشویی ندارند.

آنها میدانند که مرد هر وقت بخواهد تقاضای خود را مطرح میکند و آنها خواسته مرد را برآورده خواهند کرد. وقتی که همیشه شما درخواست کننده باشید، دیگر زن اجباری برای خودش در این کار نخواهد دید و احساس میکند که هرگز مجبور به شروع رابطه نخواهد بود.
برای حل این مشکل باید گاهی خویشتندار باشید تا ارزش شما مشخص شود! اگر قبلا" در هفته چند بار رابطه زناشویی داشته اید حالا زن در همین فاصله زمانی منتظر شماست. گاهی صبر کنیدکه او درخواست بدهد .

- در برخی از جوامع این تصور وجود دارد که زنها نباید شروع کننده رابطه جنسی باشند.

برخی فکر میکنند درخواست رابطه جنسی از جانب زن پدیده ای زشت محسوب شده و همه از آن رویگردانند. در چنین شرایط فرهنگی، زن میپندارد که در صورت پیشقدم شدن برای شروع رابطه، از جانب مرد متهم به فساد شده و ممکن است از سوی او رانده شود. باید ریشه چنین تفکری را در ذهن او بخشکانید. فقط کافی است توضیح دهید که چگونه و با انجام چه کارهایی توسط وی، تحریک میشوید و به او بگویید چون شما زن و شوهرید و درخواست شروع رابطه توسط او به هیچ وجه عیبی ندارد.

منتظر برداشتن اولین قدم از سوی همسرتان باشید و او را بخوبی در مورد رفتاری که انجام میدهد راهنمایی کنید. وقتی او نشانه های لذت را در وجود شما ببیند و مورد تشویق قرار گیرد، کلیه افکار  قبلی را بدست فراموشی خواهد سپرد.
- گاهی ممکن است زن سرحال نبوده و بی حوصله و خسته باشد .

کاهش میل جنسی در زن یا عدم جذابیت مرد برای او، همه میتوانند باعث شوند تا زن به بهانه های گوناگون مثل سردرد یا احساس کسالت از انجام عمل جنسی سرباز زند. بی میلی جنسی در زن مشکلترین و سخت ترین موضوعی است که شما با آن مواجه میشوید. ابتدا باید مشخص کنید که علت بی علاقگی زن به رابطه زناشویی چیست، سپس درصدد رفع علت آن برآیید. اگر به مرور زمان و بتدریج علاقه او نسبت به شما کم شده باشد، باید علت آنرا دقیقا" بررسی نموده و موقعیت خود را تثبیت کنید.

اگر رابطه جنسی برای شما عادی شده،سعی کنید تا روش  خود را عوض کنید و جذابیت بیشتری به آن بدهید. بزودی خواهید دید که تمایل همسرتان برای رابطه با شما بالا خواهد گرفت.
درصورتیکه شما جذابیت سابق خود را برای او از دست داده و برایش عادی شده اید، باید مجددا" به حال و هوای گذشته برگردید و مجددا" صفات جذاب و مورد علاقه او و خواسته هایش را در خود زنده کنید.به این ترتیب خیلی زود آتش عشق و علاقه او نسبت به شما دوباره شعله ور خواهد شد.
با کمی صبر و پشتکار و به کار گیری نکات بالا شما میتوانید حتی خجالتی ترین زنها را هم وادار کنید تا در برخورد باشما برای شروع رابطه جنسی پیش قدم باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
ممنون بسیار خوب بود
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
۰
۰
قبل از اینكه این مطلب شمارو بخونم این كاررو تجربه كردم یعنی عدم اقدام اما متاسفانه 45 روز طول كشید و هیچ عكس العملی ندیدم و همسرم فكر كرده بود دارم لجبازی میكنم و از این فكر وخیالها و به حساب رو كم كنی پا پیش نگذاشته بود كه خوب باز هم در آخر من مغلوب شدم كه فكر كنم طبیعی بوده
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
۱
۰
آخه لجبازی كردن خودش یه رفتارهایی داره كه ممكنه ناخواسته در اعمال و خلقیات شماتظاهر داشته در غیر این صورت رفتار صمیمی و محبت آمیز را یك زن خوب درك می كند و احتمال پیش قدم شدن او را زیاد می كند .
سیما
Germany
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
۲
۰
نمی دانم چرا تازگی ها این قدر رابطه جنسی مهم شده و همه مردم توجهشان به آن جلب شده؟ مسئله دیگری غیر از این مسئله وجود ندارد؟
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۱
واقعا مردها جذابیت جنسی ندارن به اون ها هم توصیه هایی كنید
آتوسا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۱
دلایلتون كافی نیست به نظر من هر كی میلش بیشتر باشه یا شریكشا بیشتر دوست داشته با شه پیش قدم میشه

نیازمندی ها