دزد سابقه‌دار که با استفاده از شاه‌کلید، شبانه طلا و جواهرات مردم را در شهر گرگان سرقت می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۷۷۱۰
دزد حرفه‌ای شیفته جواهرات بود

به گزارش جام‌جم، سرهنگ محمدرضا اکبری، فرمانده انتظامی استان گلستان در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی، از سرقت طلا و جواهرات میلیونی از خانه‌اش خبر داد.

وی افزود: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، ماموران در بررسی محل سرقت متوجه شدند قفل در خانه تخریب نشده و به نظر می‌رسد دزد آشنا باشد.

فرمانده انتظامی استان گلستان یادآور شد: در حالی‌که جستجو برای دستگیری سارق شب‌رو ادامه داشت، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، از سرقت طلا و جواهرات میلیونی از خانه‌هایشان، شکایت کردند. در ادامه بابررسی محل‌های سرقت معلوم شد، قفل درها تخریب نشده و فقط طلا و جواهرات سرقت شده است.

دستگیری متهم

اکبری خاطرنشان کرد: جستجو برای دستگیری یک دزد شب‌رو که احتمال می‌رفت در این سرقت‌ها نقش داشته، ادامه یافت تا این که چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهر گرگان، متوجه مردی شدند که در کوچه‌ای پرسه می‌زد سپس به خانه‌ای در همان محل نزدیک شد. ماموران او را زیرنظر گرفته و مشاهده کردند او با دسته کلید، قصد باز کردن در را دارد که در این هنگام او را دستگیر و در بازرسی از وی 223 کلید کشف کردند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی معلوم شد وی یک دزد حرفه‌ای بوده و چند بار به زندان رفته و چندی پیش آزاد شده است.

در ادامه متهم به سرقت از منازل اعتراف و عنوان کرد بااطمینان از این که صاحبخانه‌ها در منزل حضور ندارند یا به‌ سفر رفته‌اند، با شاه‌کلیدی که همراه داشتم قفل در منازل را باز کرده و با به هم ریختن اثاثیه منازل، طلا و جواهرات را سرقت می‌کردم.

بنا بر این گزارش، با اعتراف متهم به سرقت‌های سریالی منازل و صدور قرار قانونی، تحقیقات تکمیلی از وی و جستجو برای دستگیری خریداران اموال سرقتی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها