پلیس آگاهی به آژانس‌های مسافربری هشدار داد

استفاده از کودکان و زنان سالمند ترفند سارقان شب

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با ترفند بیماری همسرش، از رانندگان آژانس هتل‌های مشهد سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۶۲۶۹۲۶
ترفند کلاهبرداری از رانندگان هتل

سرهنگ حسین بیدمشکی گفت: در پی وصول شکایات متعدد از سوی تعدادی از رانندگان آژانس‌های هتل‌های سطح شهر مبنی بر اینکه فردی با هویت جعلی اقدام به کرایه خودرو کرده و با اعلام این مساله که زائر است و همسرش در بیمارستان بستری است، از رانندگان کلاهبرداری می‌کند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که متهم با این بهانه که کیف پولش را در هتل جا گذاشته، تقاضای وجه نقد از رانندگان کرده و متواری شده است، افزود: با توجه به اینکه در تحقیقات به عمل آمده از شکات، مشخص شد که متهم تنها با یک شیوه و ترفندی خاص، آنان را مجاب به پرداخت وجه نقد می‌کند، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری در ابتدا اقدام به ترسیم چهره فرضی متهم کردند و در نهایت نیز چهار نفر از شکات، تصویر این فرد را مورد تایید قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: از آنجایی که محدوده وقوع جرم اکثرا در حوزه حرم مطهر بود، دو تیم عملیاتی منطقه مورد مذکور را مد نظر قرار داده و سرانجام فرد مورد نظر را مورد شناسایی قرار دادند و پس از محرز شدن هویت اصلی وی که «میلاد» نام داشت، وی را در حالی که در اتاق خواب خواهرش مخفی شده بود، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ بیدمشکی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد، افزود: تاکنون تعداد چهار مالباخته در این مورد شکایت خود را به دادگاه ارائه کردند و احتمال افزایش تعداد شکات پرونده نیز وجود دارد براین اساس شهروندانی که بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای پیگیری پرونده یا طرح شکایت به پلیس آگاهی مشهد مراجعه کنند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها