زن و مرد کلاهبردار که آپارتمانی را با جعل سند و مدارک به قیمت 60 میلیارد ریال به فروش رسانده بودند توسط ماموران پلیس مرکز استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۶۱۰۳
فروش آپارتمان 6 میلیارد تومانی با سند جعلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر مرد و زن با عناوین و مدارک جعلی اقدام به فروش یک باب ساختمان به دو متصدی مشاور املاک نموده و بابت آن چند فقره چک دریافت کرده اند، پیگیری و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانشهر اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اقدامات در جهت شناسایی متهمان ادامه داشت و نهایتا هردو نفر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در ادامه متهمان تحت بازجویی پلیس قرار گرفتند و به بزه انتسابی اعتراف کردند.

سرهنگ یاردوستی اظهار کرد: طی تحقیقات پلیسی مشخص شد این دو نفر با مدارک هویتی و عناوین جعلی یک باب ساختمان 60 میلیارد ریالی را با سند جعلی به فروش رساندند که با اطلاع به موقع شهروندان و اقدام به موقع پلیس از رسیدن به نقشه شوم خود بازماندند.

وی افزود: با توجه به دلایل و مدارک موجود و داشتن شاکی خصوصی متهمان صراحتا به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقامات ذیصلاح معرفی شدند.

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان به مردم توصیه کرد اگر قصد انجام معامله و یا نقل و انتقالی ملک یا املاکی را دارید حتما از سازمان ها و ادرات مرتبط از قانونی و یا معتبر بودن مدارک و اسناد ان با خبر و سپس نسبت به خرید و فروش و نقل و انتقال آن اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها