فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

انهدام بزرگترین باند کلاهبرداری پیامکی

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف یکصد تن میله گرد سرقتی به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال طی یک عملیات در مینودشت خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۷۴۴
انهدام بزرگترین باند سرقت میله گرد در گلستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سید محمود میرفیضی گفت: اواخر آبان ماه سال جاری خبری مبنی بر سرقت میله گرد از یک شرکت تولید نورد فولاد در اختیار مأموران پلیس آگاهی مینودشت قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام و در همان مرحله اول یک دستگاه تریلی که پس از بارگیری قصد خروج از شرکت را داشت را توقیف کردند.

رئیس پلیس گلستان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر بیش از 23 تن میله گرد سرقتی کشف و راننده تریلی جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی بعمل آمده متهم به سرقت پنج مرحله میله گرد به وزن بیش از یکصد تن از شرکت مورد نظر با همکاری چهار نفر از کارکنان آن شرکت اعتراف کرد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: مأموران در ادامه موفق به دستگیری چهار نفر از کارکنان آن شرکت و به همراه دو رابط فروش و سه مالخر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: در مجموع در این عملیات 9 نفر از اعضای این باند دستگیر و بیش از یکصد تن میله گرد سرقتی به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال کشف شد.

گفتنی است؛ متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها