در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده است: از آنجا که ملت شریف ایران از رئیس‌جمهور انتظار داشتند در گزارش صد روزه تدابیر و اقدامات دولت تدبیر و امید را برای حل مشکلات و معضلات کشور بیان کنند اما برخلاف انتظار، رئیس‌جمهور بیش از نیمی از زمان سخنرانی و مصاحبه خود را به نقد دولت گذشته پرداختند و در کمال تعجب اقدامات موثر و مثبت دولت گذشته از جمله مسکن مهر و سفرهای استانی که روحانی در تبلیغات انتخاباتی، خود را متعهد به ادامه این کارهای مثبت می‌دانست زیر سوال برد و آنها را نیز به بهانه تورم‌زا بودن و به نام تدبیر به تعطیلی کشاندند.
کد خبر: ۶۲۱۰۶۶
آمادگی بسیج دانشجویی برای برگزاری مناظره روحانی و احمدی‌نژاد

اقدامات فوق از آنجا که مورد انتقاد دولت‌مردان گذشته نیز قرار گرفت و جو نااعتمادی و شبهه را در جامعه شعله‌ور کرد مورد تکذیب و تائید مخالفان و موافقان قرار گرفت بنابراین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران آمادگی خود را برای مناظره بین رؤسای‌جمهور سابق و فعلی، محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران اعلام می‌دارد.

تعیین رابط هاشمی با ولایتی

سایت جهان مدعی شد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی فرزندش یاسر را به عنوان رابط خود با علی‌اکبر ولایتی تعیین کرده تا از این طریق پیام‌های خود را درباره نحوه اداره مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ولایتی برساند.

این سایت نوشت: تعدادی از روحانیون قم که رابطه نزدیکی با مجمع محققین و مدرسین دارند، از هاشمی‌رفسنجانی خواسته‌اند هفته‌ای حداقل سه جلسه خارج فقه در قم یا تهران برگزار کند، به طلاب و روحانیون شهریه بدهد و سفرهای استانی خود را بیشتر کند.

یک زن دستور ترور دادستان زابل را داد

سه هفته بعد از شهادت دادستان زابل و راننده‌اش، یک مقام آگاه در گفت‌وگو با روزنامه «اعتماد» جزئیات بیشتری از این حادثه را فاش کرد و گفت: فرزندان یک زن که از قاچاقچیان بنام مواد مخدر بوده‌ است، به دلیل محکوم شدن مادرشان دست به این اقدام زده‌اند.

این مقام آگاه در این خصوص گفت: مرحوم نوری‌قلعه‌نو در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ قاطعیت زیادی داشت. چند روز پیش از وقوع این حادثه زنی به نام زلیخا که از قاچاقچیان معروف منطقه بود توسط ماموران دستگیر شد.

این زن یک شبکه وسیع تهیه و توزیع مواد مخدر را راه‌اندازی کرده بود. از این‌ رو دادستان زابل قصد داشت برخورد سختی با او داشته باشد.

این مقام آگاه ادامه داد: یک روز پیش از این حادثه زلیخا دادستان زابل را به مرگ تهدید و ادعا کرد نزدیکانش او را خواهند کشت. این منبع که نخواست نامش فاش شود، افزود: دو نفر از عوامل این حادثه فرزندان زلیخا و دو نفر دیگر همدستان آنها هستند که هم‌اکنون بازجویی‌ها از آنان ادامه دارد.

عارف: از حوادث 88 عبرت بگیریم

محمدرضا عارف درباره حضورش در انتخابات مجلس از جمله سرلیستی وی در این انتخابات گفت: طرح اینگونه مباحث زود هنگام است و در جهت افتراق بین اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود.

به گزارش مهر،وی در دیدار جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویان باید تلاش کنند با حفظ سرمایه‌های علمی و پژوهشی نگذارند تحجّر و واپسگرایی وارد محیط‌های علمی شود و پیشرفت کشور تحت تأثیر برخی دگم‌‌اندیشی‌ها قرار بگیرد. وی بر ضرورت حفظ آرامش در کشور و پرهیز از طرح مباحثی که به وحدت ملی آسیب می‌رساند تاکید کرد و گفت: باید از حوادث انتخابات سال 88 عبرت گرفت و کشور را وارد جنگ حیدری و نعمتی نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
۰
۰
مناظره برای چی مگه انتخابات هست ، دوره رئیس جمهور سابق تموم شد بذارین دولت با آرامش كاركند ، چرا دوباره میخواهید اقای احمدی نژاد مطرح شود؟!!!!!
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
۰
۰
درهشت سال گذشته چرا كسی تقاضای مناظره نمی كرد؟ شما رابه خداقسم میدهیم بگذاریددولت كارش راانجام دهد.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
۰
۰
از ناجوانمردی و سو مدیریت نباید حرفی زد ؟!!!!! همانطور كه دولت به آرامش احتیاج دارد مردم نیز به اطلاعات احتیاج دارند تا بدانند چه بر سر كشور گذشته . در ایران مسئولین را به خاطر هیچ اشتباهی محاكمه نمیكنند
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
۰
۰
وقتی كه دولت گذشته آن همه تهمت به دولت قبلی و منتقدانش زد چرا كسی نمیگفت مناظره ترتیب دهید یا پیگیر آن نبود كه طرف مقابل از خودش دفاع كند چرا سیاسی عمل میكنید چرا نمیتوانید منتقد خود راببینید چراوهزاران چرای دیگر بگذاریم دولت با ارامش كارش را انجام دهد هر روز این صد رو ز را اگر كنار هم بگذاریم میبینیم هر روزی شما یك مشكل یك حرف برای اینكه دولت را خراب كنید می زنید خدا خیرتان بدهد كمی منطقی باشید در ان هشت سال كه كاملا قدرت دست اصولگراها بود یكی از كسانی كه هم جناح شما نبود حرفی زد یا اصلا گذاشتین حرفی بزند میدانم كه روزنامه جام جم هم در نوشت هایش گزینشی عمل میكند و این نوشته من را نمیگذارد ولی این حرف دل خیلیها هست كه من میشناسم
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
۰
۰
در گذشته هر اتفاقی افتاده چه خوب چه بد تمام شده.
حالا كه گفته شده دولت قبل خرابكاری كرده ، پس باید جواب بده كه چرا این كارها در دولت قبل صورت گرفته بالاخره باید جواب بدهند؟؟
عبادی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
شما رو به خدا دیگه با راه انداختن مناظره و از اینجور حرفا ، وقت و هزینه دولت رو هدر ندین و بزارین كارش رو بكنه. مردم خودشون می تونن مقایسه كنن.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها