مشاور رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد

ایستادگی رسانه ملی در مقابل شبکه های بیگانه

سردار نقدی در صبحگاه بسیجیان رسانه ملی:

عملکرد رسانه ملی در برابر معاندان قابل تقدیر است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایستادگی رسانه ملی در برابر صدها رسانه معاند نظام اسلامی را قابل قدردانی و مایه مباهات دانست.
کد خبر: ۶۱۹۵۰۵
عملکرد رسانه ملی در برابر معاندان قابل تقدیر است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما، همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، صبحگاه بسیجیان رسانه ملی در سازمان صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار سرتیپ نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما، جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج صداوسیما و هزاران نفر از بسیجیان و مدیران بسیجی بخش های مختلف صدا و سیما برگزار شد یاد و خاطره حضرت امام راحل (ره) و شهدا به ویژه شهیدان رسانه ملی گرامی داشته شد.

براساس این گزارش، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایستادگی رسانه ملی در برابر صدها رسانه معاند نظام اسلامی را قابل قدردانی و مایه مباهات دانست و افزود: از آنجا که پیام رسانه ملی ما مبنی بر فطرت، صداقت، اخلاق و متاثر از تعلیمات الهی است توانسته دل های مردم زیادی را به خود معطوف کند.

وی با اشاره به حماسه تاریخی عاشورا و نقش حضرت زینب (س) در رساندن پیام آن واقعه به جهانیان گفت: از اینکه در هفته بسیج در مجموعه با عظمت رسانه ملی و جمع بسیجیانی هستم که وظیفه شان رساندن پیام مظلومان به عالم است افتخار می کنم.

وی افزود: بسیج بعد از اصل ولایت فقیه و نظام اسلامی ارزشمندترین یادگار حضرت امام راحل (ره) است.

سردار نقدی اظهار کرد:متکبران و ظالمان از کنار هم بودن مردم ما می ترسند و همواره درصدد ایجاد تفرقه بین صفوف بهم فشرده ملت ما هستند.

رئیس سازمان بسیج، تغییرات اجتماعی را معلول خواست ملت ها و توده ها دانست و افزود: برخلاف انقلاب هایی که سران آنها همواره پس از پیروزی انقلاب ها انقلاب را برای خود می دانند و با دورکردن مردم خودشان را ولی نعمت مردم می دانند در انقلاب اسلامی که با محوریت اسلام، ولایت فقیه و با حضور مردم شکل گرفت مردم جایگاه ویژه ای دارند و نظام خواهان حضور مردم و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام در مورد جماعت و برگزاری عبادات و کارها بطور جمعی افزود: امام راحل (ره) با شناسایی بسیج خواست که مردم همیشه در صحنه باشند و با حضور مردم در همه عرصه ها و عدالت طلبی آنها فرصتی برای روی کارآمدن زورگویان فراهم نشود.

فرمانده بسیج کشور با اشاره به حضور گستره مردم در شکل گیری انقلاب، ایستادگی مردم در برابر دشمنان داخلی، حضور قوی در دفاع مقدس و فعالیت مردم در عرصه های جنگ فرهنگی و تحریم ها، افزود: این ایستادگی ملت همواره باعث کرنش دشمنان در برابر ملت با عظمت شده است.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمنان در برخورد با نظام اسلامی و نقش مهم رسانه ملی در این میان، اظهار کرد: امروز جنگ نرم مترادف با جنگ رسانه ای است زیرا رسانه ها با امکانات مختلف نقش مهم و بی بدیلی در هدایت افکارعمومی دارند.

وی با اشاره به ایستادگی یک تنه رسانه ملی در برابر صدها رسانه معاند نظام اسلامی، گفت: از آنجا که پیام رسانه ملی ما مبنی بر فطرت، صداقت، اخلاق و متاثر از تعلیمات الهی است توانسته دلهای مردم زیادی را به خود معطوف کند.

سردار نقدی با بیان اینکه این ویژگی رسانه ملی باعث شده تا آنها با وجود داشتن صدها رسانه تحمل چند شبکه ما را نداشته باشند و به تعطیلی آنها اقدام کنند.

وی گفت: با وجود تلاش های رسانه های غربی برای ارائه چهره ای موجه از غرب ، امروز رئیس جمهور آمریکا منفورترین چهره در جهان است و سفر او به هر جایی مترادف با آشوب و اعتراض است.

سردار نقدی افزود: برعکس ملت های مظلوم امروز به ایران عشق می ورزند و از آن به بزرگی یاد می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید این سرمایه مهم را قدر دانست، گفت: ملت ما همانطور که در گذشته و حال آنها را شکست داده است در آینده نیز آنها را شکست می دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شکل گیری جریان های بیداری در کشورها و حتی رسوخ آن در قلب کشورهای زورگو اشاره کرد و گفت: امروز دشمن فهمیده است که مردم جهان بیدار شده و راه خود را شناخته است و نمی تواند با سرکوب آنها از مسیر برگرداند.

سردار نقدی در پایان با تقدیر از حضور باشکوه نیروهای بسیجی رسانه ملی در این مراسم، اظهار کرد: رسانه ملی همواره نقش مهم و ارزنده ای در بیداری ملت، در صحنه نگه داشتن و به میدان آوردن ملت و خلق حماسه در عرصه های مختلف نظام داشته است.

حضور جدی بسیج در جنگ نرم

حجت الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهیدان و تبریک هفته بسیج گفت: وظیفه شناسی، دشمن شناسی و زمان شناسی از ویژگی های بسیج است که از ابتدای انقلاب همواره در این نهاد مقدس تبلور داشته است.

حجت الاسلام موسوی مقدم با اشاره به حضور پررنگ بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت: بسیج همانطور که در گذشته در عرصه جنگ سخت ایستاد امروز در جنگ نرم نیز حضور جدی دارد و مایه سرافکندگی و از بین رفتن توطئه های دشمنان است.

وی به برکات بسیج برای انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه بسیج همچون گذشته وظیفه شناسی تحت لوای رهبر معظم انقلاب است تا هر چه بیشتر شاهد رشد و تعالی بسیج شویم.

جایگاه مهم بسیج صداوسیما در کشور

رئیس بسیج صداوسیما در این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای بسیج در رسانه ملی و عضویت 15 هزار نفر در بسیج رسانه ملی در سراسر کشور گفت: امروز بسیج صداوسیما با برخورداری از نیروهای توانمند فنی، تخصصی، برنامه سازی و تولید برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی جایگاه مهمی را در بسیج کشور به خود اختصاص داده است.

علی اصغر جعفری ، آموزش و تربیت نیروهای بسیجی در حوزه های فنی و محتوایی و برخورداری از تخصص های گوناگون را از دیگر توانمندی ها و فعالیت های بسیج رسانه ملی دانست و گفت: بسیج رسانه ملی با این توانمندی ها و ظرفیت ها نقش مهمی در مقایسه با جنگ نرم دشمنان برعهده دارد.

همچنین ادای احترام بسیجیان رسانه ملی به شهدای گمنام مسجد بلال، رونمایی از هشت سایت اینترنتی ویژه گردان های سایبری بسیج صداوسیما و دو سامانه اتوماسیون ویژه اعضای بسیج این سازمان و همچنین رژه موتوری و خودرویی عوامل تولیدی و فنی بسیج صداوسیما از دیگر برنامه های اجتماع با شکوه بسیجیان رسانه ملی در روز پنجم آذر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها