تخفیف 25 درصدی برای بازدیدکنندگان

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان گشایش یافت

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان با عنوان اهدای کتاب به مدارس امروز سوم آذر ماه در باغ کتاب تهران گشایش یافت. این نمایشگاه تا نهم آذر ماه دایر خواهد بود. افتتاحیه رسمی این نمایشگاه ساعت 14 دوشنبه چهارم آذر ماه با حضور شهردار تهران و وزرای ارشاد و آموزش و پرورش برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۸۵۶۷
یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان گشایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، بیش از 450 ناشر با بیش از 21 هزار عنوان کتاب در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان حضور دارند.

تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، توجه به معیارهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخاب کتاب از میان کتاب های ارسال ناشران برای عرضه در نمایشگاه، تجهیز کتابخانه های مدارس به کتب جدید و متناسب با یکی از مقاطع سه گانه تحصیلی آموزش و پرورش و تاکید بر امکان قابلیت استفاده عمومی از کتابها در کتابخانه آموزشگاه ها، توجه به اصل احترام به مراجعان و فراهم کردن حداکثر تسهیلات برای آنها، ایجاد فرصت انتخاب از بین کتاب های عرضه شده در نمایشگاه برای مدارس به منظور برطرف کردن نیازهای واقعی واحدهای آموزشی و تجهیزات کتابخانه ای آنها و ارتقای کیفیت خدمت رسانی با استفاده از فناوری یارانه ای به منظور تکریم مراجعان، سهولت در انتخاب کالا و ثبت و پردازش سریع و دقیق اطلاعات اهداف یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان را تشکیل می دهند.

در این نمایشگاه که با حضور ناشران مکتوب کشور برگزار شده است همچون سالهای گذشته به همه مدارس شهر تهران در هر یک از مقاطع تحصیلی اعم از دولتی و غیردولتی اعتباری اختصاص می یابد که می توانند در خلال بازدید از نمایشگاه، نسبت به انتخاب کتب مورد نیاز واحد آموزشی خود اقدام کنند.

نظر  به تخصصی بودن این نمایشگاه فضای ویژه ای برای شرکت هایی که تولیدات آنها مرتبط با حوزه هوشمند سازی مدارس است در نظر گرفته شده که نمایندگان مدارس می توانند محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه این نمایشگاه از این بخش تهیه کنند.

این امکان برای کلیه مدارس و مدیران فراهم شده است تا اطلاعات تکمیلی مورد نیاز از جمله فهرست ناشران شرکت کننده در نمایشگاه، لیست کتابهای مورد تایید واصله به دبیرخانه نمایشگاه همراه با قیمت و موضوع و مخاطب مربوط را از طریق مراجعه به پایگاه www.yym.ir مشاهده کنند.

 در این پایگاه تسهیلات لازم برای جستجوی انواع کتب و موضوعات مورد نیاز و تهیه نسخه چاپی فهرست منتخب توسط مدارس وجود دارد. لازم به ذکر است کتب ارسال ناشران پس از تایید کارشناسان مربوطه که از کارشناسان وزارت ارشاد، شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل شده اند امکان عرضه در نمایشگاه را یافته اند.

امکان خرید آزاد از نمایشگاه با تخفیف ویژه از نمایشگاه یاد یار مهربان فراهم شده است. مدارس علاوه بر اعتبار درنظر گرفته شده می توانند از تخفیف 30 درصدی و عمومی بازدیدکنندگان از تخفیف 25 درصدی نمایشگاه یاد یار مهربان بهره مند شوند.

با توجه به مصوبه ستاد سیاستگذاری یازدهمین دوره نمایشگاه یاد یار مهریان، سهمیه اهدایی هر یک از مدارس به گونه ای است که مدارس دوره ابتدایی تا سقف  450 هزار تومان، مدارس دوره راهنمایی تا سقف  500 هزار تومان و مدارس دوره متوسطه تا سقف 650 هزار تومان می توانند نسبت به خرید رایگان کتاب از یاد یار مهربان اقدام کنند. حوزه های علمیه و کتابخانه های شهر تهران نیز حدود یک میلیون تومان اعتبار خرید کتاب رایگان دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها