جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان هستیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی ارتش برای پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۳۶۰
آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان هستیم

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم تجلیل از مرزداران غرب کشور و یگان‌های مبارزه با قاچاق تیپ 71 پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب گفت: علاوه بر شرکت در این مراسم ، یکی دیگر از دلایل سفر به استان کرمانشاه و این نقطه از مرز میهن اسلامی، ارزیابی توانمندی و میزان آمادگی نیروهای مسلح ارتش در غرب کشور است.

وی با بیان اینکه حامل سلام و پیام فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مرزداران غیور غرب کشور است، افزود: مرزداران دلاور غرب کشور دریگان‌های قرارگاه غرب ، نقش اساسی خود را به خوبی ایفا کرده‌ و دستاوردهای قابل توجهی داشته‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بهترین شرایط دفاعی خود بسر می‌برد و آماده پاسخگویی کوبنده به هرگونه تهدید از سوی دشمنان است ، تا مرزهای نظام اسلامی از هرگونه گزند حفظ شود.

امیر سرتیپ حیدری افزود: با همکاری ارتش و مرزبانی نیروی انتظامی، مرزهای کشور هیچگاه تا به این اندازه شاهد برقراری امنیت و آرامش نبوده است.

وی با اشاره به اینکه ارتش یک نهاد نظامی همراه با توجه به معنویت است، تصریح کرد : ارتش یک مجموعه نظامی و یک سازمان با توجه به مبانی دینی است.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها