رییسی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

احتمال شخصی بودن قتل معاون وزیر صنعت

معاون اول رییس قوه قضاییه گفت: در رابطه با ترور روز گذشته هنوز چیزی مشخص نشده و در رابطه با امنیتی بودن مورد موضوع تایید نشده است.
کد خبر: ۶۱۴۹۹۶
احتمال شخصی بودن قتل معاون وزیر صنعت

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که «احتمالا دلیل مرگ مشکوک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع شخصی باشد»، اظهار کرد: هنوز چیزی را نمی‌توان به قطعیت در این مورد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: البته مقامات امنیتی با جدیت در حال بررسی موضوع هستند و در صورت حصول نتیجه، به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با بیان این‌که «ایران اسلامی بیش از همه مواقع در امنیت است»، اظهار کرد: علی‌رغم تهدیدات بی‌شماری که از نقاط مرزی علیه کشور صورت می‌گیرد و دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی هستند با هوشیاری نیروها شرایط تحت کنترل است و مشکلی در رابطه با امنیت کشور وجود ندارد.

اجازه اخلال در امنیت کشور را نمی‌دهیم

رییسی در عین حال به موضوع ترور دادستان زابل نیز اشاره کرد و یادآور شد: موضوع در حال بررسی است و قطعا اطلاعات به دست آمده در این رابطه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که «ایران در هر شرایطی تحت تهدید است اما به برکت هوشیاری مردم، کشور در امنیت قرار دارد»، یادآور شد: مواردی که رخ می‌دهد دستگاه قضایی به شدت پیگیر موضوع بوده و با تخلفات با جدیت برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که «قوه قضاییه هیچ‌گونه اخلال در امنیت کشور را از ناحیه هر کسی که باشد نمی‌پذیرد»، ادامه داد: دستگاه قضایی اراده جدی نسبت به برخورد با اخلال‌گران دارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها