مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

پرداخت 60 درصد مطالبات بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت 60 درصدی مطالبات بازنشستگان کشور خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری هشتمین همایش ملی روز خانواده و تکریم بازنشستگان دو میلیون ریال به بازنشستگان پرداخت گردید.
کد خبر: ۶۱۳۶۸۲
پرداخت 60 درصد مطالبات بازنشستگان

ایراندوخت عطاریان امروز پنجشنبه در حاشیه جشنواره تجلیل از کارآفرینان، تعاونگران و پزشکان برتر و نمونه استان قزوین، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تامین رفاه بازنشستگان و اجرای تعهدات قانونی، پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری را از برنامه ها و اولویت های اصلی خود می داند.

وی افزود: در این راستا تاکنون با تامین اعتبار مورد نیاز از محل وجوه حاصل از فروش برخی سهام شرکت های دولتی بیش از 14 میلیون ریال به 830 هزار بازنشسته مشمول پرداخت شده که از این تعداد تاکنون مطالبات 300 هزار بازنشسته به طور کامل تسویه شده است.

عطاریان، سهام سرمایه گذاری (هلدینگ) صندوق بازنشستگی کشور را صبا جهاد، آتیه صبا و سرمایه گذاری صندوق عنوان کرد و گفت: شرکت های تحت پوشش ما از طریق این سرمایه گذاری ها تامین می شوند.

وی، صندوق بازنشستگی کشوری را دومین سازمان بیمه گر کشور معرفی کرد که وظیفه خدمت رسانی به بیش از یک میلیون و 190 هزار بازنشسته کشوری را بر عهده دارد و افزود: یکی از مهمترین خدمات این صندوق برای بازنشستگان که با رویکرد رفع احتیاجات و نیازهای ضروری و مرتفع کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان صورت می گیرد، پرداخت وام ضروری است.

به گفته عطاریان، صندوق بازنشستگی کشوری از محل اعتبارات بخش خدمات رفاهی سالانه به بازنشستگان واجد شرایطی که وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده باشند، وام ضروری پرداخت می کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این زمینه شرایط ثبت نام و نحوه پرداخت این تسهیلات بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در آینده ای نزدیک به عنوان یکی دیگر از بسترهای اجرایی صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان اطلاع رسانی و اعلام خواهد شد.

عطاریان در پایان یادآور شد: پرداخت وام ضروری، وام های کارآفرینی، پرداخت معوقات بازنشستگان و بیمه طلایی درمان برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان، از مهمترین برنامه های این صندوق در آینده می باشد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یك بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
۰
۰
سركار خانم عطاریان پرداخت حلواجوزی مطالبه ای كه منشاء آن سال 1386 است این قدر به رخ كشیدن و تبلیغ ندارد ،این قدر مارا خوار و كوچك نكنید . دویست هزار تومانی كه شما به من دادید 5 دقیقه دوام نیاورد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
۰
۰
یكبار 200هزارتومان پرداخت میكنند تا4ماه توی سرمان میزنند ومنت میگدارند سودطلبمان هم نمیشود روزی كه سهام شركتها را فروختند تاحالا ارزش ان 2برابر شده پس چرا از خریدار باقیمانده را یكجا نمیگیرند؟ بازنشسته راه اهن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها