جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا خبر داد:

زمین گیر شدن اشرار در شرق کشور

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از هلاکت یک شرور مسلح و توقیف بیش از یک تن و نیم مواد مخدر در شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۱۱۸
زمین گیر شدن اشرار در شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد گراوند جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: مرزداران هنگ مرزی نگور و جکیگور شب گذشته در راستای حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی، حین گشت زنی با یک گروه از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند برخورد کرده و بلافاصله با آنان درگیر شدند.

وی افزود: مرزداران با آتش پرحجم خود موفق شدند یک شرور مسلح را به هلاکت رسانده و با سرعت عمل و انجام عملیاتی غافلگیرانه یک شرور مسلح دیگر را زنده دستگیر کنند.

سردار گراوند تصریح کرد: در پی دستگیری این شرور مسلح و بازجویی های انجام شده از وی، ماموران موفق شدند یک تن و 245 کیلو 385 گرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه ای در بین شیارهای حاشیه کوهستان، دپو شده بود را کشف و ضبط کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی کشور افزود: همچنین در عملیات دیگری مرزداران منطقه سراوان موفق شدند ضمن جلوگیری از ورود اشرار به کشور، 26 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن بیش از 260 کیلو گرم را کشف و ضبط کنند.

سردار گراوند در پایان کشف بیش از 15 هزار و 160 دلار و بیش از 500 هزار دینار ارز قاچاق را از دیگر دستاوردهای ماموران مرزبانی کشور طی شبانه روز گذشته برشمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
الواری
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
برادرگرانقدر
باسلام می شود برای جلو گیری از ورود هر گونه خارجی در مرزها جلو گیری كرد به شرطی مامورین گمنام را در آنجا به كار برد من خود دو سال در زاهدان بودم و هم اكنون دوست دارم برای خدمت به آنجا برگردم ولی مشكل در جای دیگر است . در مرز قاچاق انسان به راحتی صورت می گیرد .امروز در سایت خواندم افغانیها دختر خرد سال ایرانی را به اسارت گرفته و در فشم چه بلاهایی برسرش آورده اند ، خدا عالم است! چرا این خارجی های بی هویت را در كشور به راحتی رها نموده اند ، مگر ما وزارت كشور نداریم پس چرا این همه خارجی بی هویت در ایران چیكار می كنند چرا مامورین انتظامی دستگیرشان نمی كنند و چرا اگر طرحی چند روزه اجرا می شود به خوبی مدیریت نمی شود تو را به خدا در پیگیری اقدامات مصر باشید . منتظر برخورد قانونی با این پدیده هستیم در صورت عدم اجرای قانون با این پدیده مطمئن باشید همانگونه شهدا برای حفظ ناموس شهید شدند؛ مردم هر كجا افغانی ببینند با‌ آنها برخورد می كنند .ضمنا در لرستان نیز رخنه كرده اند بزرگی كنید از طریق مقتضی به عوامل لرستان اعلام كنید كه از ورود هر گونه افغانی جلو گیری نمایند
حیدر
Netherlands
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
زنده باد پلیس مرزبانی نیروی انتظامی ایران و همه مرزبانان دلیر و جان بر كف ایران
همیشه ایران و همیشه ایرانیان
زرگر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
با آن دلارهای كشف شده؛ به مرزداران پر افتخار كشورمان پاداش قابل توجه و شایسته ای اعطا كنید و این افراد را دلگرمتر كنید!

نیازمندی ها