رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر خبر داد و افزود:در بازرسی از خودرو متهمان 154 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۱۱۷۱۸
کشف 154 کیلو تریاک از باند خانوادگی قاچاق مواد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند خانوادگی قاچاق مواد به سرگردگی قاچاقچی سابقه داری به نام «محمد.م» که در محدوده جنوب تهران اقدام به توزیع مواد افیونی می کند؛ تیم های عملیات ویژه پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای بررسی موضوع وارد عمل شده و اکیپی از ماموران این پایگاه مسئولیت رسیدگی به موضوع را به عهده گرفته و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران دریافتند فرد مورد نظر اخیراً قصد تحویل دادن مواد افیونی در محدوده یکی از بزرگراه های تهران به اشخاص دیگری را دارد.با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران در تاریخ هشتم آبان ماه اقدام به گشت زنی هدفمند و نامحسوس در محدوده اتوبان تهران - قم کردند که در نهایت به سرنشینان یک دستگاه پژو پارس نقره ای مظنون شده و خودرو متوقف کردند.

سرهنگ مطهری با بیان اینکه ماموران پس از متوقف کردن خودرو پژو پارس به منظور بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند، گفت:در همین حین راننده یک دستگاه خودروی «ام وی ام» که در کنار خودروی پژو متوقف شده بود، با نزدیک شدن به موقعیت اقدام به سوار شدن به خودروی پژو پارس نموده و با سرعت بالا مبادرت به فرار نمود.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت اظهار کرد: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در خلال تعقیب و گریز مأمورین اقدام به شلیک دو تیر هوایی و دو تیر مستقیم کرده که هر دو لاستیک مورد اصابت گلوله قرار گرفته و خودرو متوقف و متهمان که «فهیمه»، «ریحانه» و «علیرضا» نام داشتند، دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به کشف 154 کیلو و 475 گرم تریاک که به طرز کاملاً حرفه ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد:مامورین متهم دیگر را که «محمد» نام داشت و با خودروی «ام وی ام»‌ اقدام به فرار کرده بود را در گردنه «حسن آباد» دستگیر کردند.

newsQrCode
برچسب ها: مواد افیونی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها