هفته آینده انجام می شود

بررسی 7 تقاضای تحقیق و تفحص در مجلس

درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد دو بانک، سازمان امور مالیاتی، وزارت اقتصاد، سازمان منطقه‌ آزاد چابهار، نحوه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و همچنین صنعت بیمه کشور هفته آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۳۳۲
بررسی 7 تقاضای تحقیق و تفحص در مجلس

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان مجلس از عملکرد دو بانک مورد بحث و بررسی قرار دهند.

همچنین بررسی تقاضای نمایندگان در زمینه تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور، رسیدگی به تقاضای سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان مبنی بر تحقیق و تفحص از وزارت امور اقتصادی و دارایی و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه‌ آزاد تجاری - صنعتی چابهار از 1390 تا آبان‌ماه 1392 در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

تقاضای عده‌ای از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از نحوه تهیه، توزیع و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نظارت بر آن و تقاضای برخی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

روز سه‌شنبه هفته بعد بحث و بررسی درباره تحول نظام بانکی کشور با حضور علی طیب‌نیا وزیر اموراقتصادی و دارایی و سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مسئولان مربوطه بررسی می‌شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها