ازدواج کرده باشید یا نه، بهتر است بدانید:

۹ اختلافی که زندگیتان را به طلاق می‌کشاند

به گفتهٔ معاون امور اجتماعی بهزیستی هرمزگان، بیشترین مراجعه به مراکزی همانند ۱۲۳ و مداخله در بحران، مرتبط با اختلافات خانوادگی و همسرآزاری است.
کد خبر: ۶۰۹۸۶۷

به گزارش جام جم سرا به نقل از خبرگزاری فارس- مرتضی فیضی صبح امروز در حاشیه دیدار بازرسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بهزیستی هرمزگان گفت: این بازرسان از مراکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳، پایگاه خدمات اجتماعی چاهستانی‌ها، مرکز مداخله در بحران، بازپروری زنان و خانه سلامت بازدید کرده‌اند.
وی با تشریح عملکرد این مراکز در شش ماهه نخست سال جاری افزود: بیشترین تماس‌های تلفنی با تلفن ۱۲۳ در خصوص اختلافات خانوادگی بوده و در طول شش ماه نخست سال جاری تعداد هزار و ۴۹۴ تماس تلفنی با این مرکز حاصل شده است.
این مسئول از ارائه خدمات ۲۴ ساعته به تمامی تماس گیرندگان با خط مذکور اشاره و اضافه کرد: این امر از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مرکز توسط بهزیستی است.
وی هدف از راه‌اندازی پایگاه‌های خدمات اجتماعی را شناسایی آسیب‌های اجتماعی و کاهش آسیب در این مناطق و توانمندسازی مردم محلات از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: بیشترین دلیل مراجعه افراد به مرکز مداخله در بحران‌های اجتماعی اختلافات خانوادگی و بیشترین دلیل مراجعه افراد به تیم خدمات اجتماعی سیار در درجه نخست، همسر آزاری و در درجه دوم اختلافات خانوادگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها