برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر

اجرای نمایش «دایی و انیا» در تالار اصلی

«گرفتارشدن باز ...» در کارگاه نمایش

برنامه این هفته مجموعه تئاترشهر اعلام شد

برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که یک نمایش جدید در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر پذیرای دوستداران تئاتراست.
کد خبر: ۶۰۹۶۲۱
برنامه این هفته مجموعه تئاترشهر اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، از روز دوشنبه ششم آبان ماه با پایان گرفتن نمایش «بیچاره مکبث» به کارگردانی پیام عزیزی، نمایش «گرفتار شدن باز در لانه جغدان» به کارگردانی و بازی محبوبه بیات ساعت 18 و 15 دقیقه به مدت 45 دقیقه و قیمت بلیت هشت هزار تومان در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر اجرای خود را آغاز می کند.

نمایش «عرق خورشید، اشک ماه» نوشته محمد چرم شیر و کار آتیلا پسیانی با بازی رضا کیانیان، علیرضا خمسه و خسرو پسیانی ساعت 20 به مدت 100 دقیقه و قیمت بلیت 20هزار تومان در تالار اصلی پذیرای دوستداران تئاتر است.

در تالار چهارسو هم نمایش «تیغ و استخوان» نوشته «دیوید ریب» و کارگردانی منیژه محامدی ساعت 19 و 30 دقیقه به مدت 70 دقیقه و قیمت بلیت 12 هزار تومان به صحنه خواهد رفت.

جواد نمکی، محمد نادری، مهوش افشار پناه، دانیال خجسته، دنیا نصر و محمد اسکندری بازیگران این اثر نمایشی اند.

«پروانه های مفرغی» عنوان نمایش دیگری نوشته «ویلیام گولدینگ» و کارگردانی هوشمند هنرکار است که با بازی کاظم هژیر آزاد، فرزین محدث، شیوا ابراهیمی، سیاوش جامع، علی طاهری، کامیار محبی و کیارش لبانی ساعت 19 به مدت 115 دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان در تالار سایه به صحنه می رود.

در تالار قشقایی هم نمایش دیگری با عنوان «تعبیر یک رویا» نوشته و کار خیرالله تقیانی پور و بازی اتابک نادری، آناهیتا همتی، مسعود حجازی مهر، رضا پاپی، شیوا مکی نیا، جواد پورزند، وحید نفر، مصطفی ساسانی، حسین شفیعی، محمدهادی عطایی، و الهه شه پرست ساعت 19 و 30 دقیقیه به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 10هزار اجرا می شود.

در چارچوب اجراهای محیطی مجموعه تئاترشهر نیز نمایش «مخاطب خاص» نوشته و کار علی شمس و بازی رضا مولایی، جواد نمکی، وحید آقاپور و الهام شعبانی ساعت 17 و 30 دقیقه به مدت 50 دقیقه و قیمت بلیت هفت هزار تومان در کافه تریای تالار اصلی میزبان دوستداران تئاتر است.

در کافه تریای تالار چهارسو هم نمایش «اعترافات غیر ارگانیک» نوشته، کارگردانی و بازی اشکان جنابی جمعه (سوم آبان ماه)، به اجرای خود پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها