کاشی‌کاری یکی از هنرهایی است که می‌توان از آن برای طراحی یک فضای گرم و صمیمی، استفاده کرد. هنر کاشی‌کاری قادر است هر خانه‌ای را بهسازی کند. چنین سبکی معمولا در تزئین آشپزخانه و اتاق خواب به کار می‌رود و نمایی متفاوت و زیبا خلق می‌کند.
کد خبر: ۶۰۹۵۰۳

کفپوش

کف آشپزخانه نسبت به سایر مکان‌ها خیلی سریع کثیف می‌شود. بنابراین در طراحی کف آشپزخانه باید سطوحی را انتخاب کنیم که هم زیبا و خوشایند بوده و هم تمیز کردن آن آسان باشد. برای این منظور، کفپوش‌های سرامیکی با سطح صاف و براق، گزینهٔ خوبی هستند. همچنین برای تزئین برخی از کف‌ها، می‌توان از هنر کاشی‌کاری استفاده کرد که باعث ایجاد فضایی زیبا و پر از انرژی می‌شود.

ساختار

کاشی‌هایی که دارای نقش و نگارهای مختلف هستند، می‌توانند بافت زیبایی در دیوار آشپزخانهٔ شما ایجاد کنند. چنین ساختاری می‌تواند به صورت بافت سنگ‌های زبر و سخت بوده، و یا سطحی صاف و براق چون سرامیک داشته باشد. انتخاب بهترین ساختار با توجه به دکوراسیون آشپزخانه، بر زیبایی و شکوه آن می‌افزاید.

تنوع رنگ

کاشی‌ها، رنگ و مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون اتاقتان، بهترین مدل را انتخاب کنید.

هنر کاشیکاری

با توجه به سبک و طرح آشپزخانهٔ شما، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کاشی می‌تواند بر زیبایی و شکوه آن بیفزاید و جلوه‌ای نو پدید آورد. همرنگ کردن کاشی با سایر وسایل آشپزخانه، فضایی گرم و صمیمی ایجاد می‌کند.

موزاییک

استفاده از موزاییک در تزئین دیوارهای آشپزخانه، می‌تواند جلوه‌ای زیبا خلق می‌کند و همچنین دیوارهای شما را در برابر لکه‌های روغنی محافظت می‌کند. از آنجایی که تمیز کردن موزاییک نسبتا آسان است، در طراحی مکان مخصوص پخت و پز، برای تزئین دیوار‌ها می‌توان از انواع مختلف موزاییک استفاده کرد.

جلوهٔ زیبایی

استفاده از کاشی‌هایی با طرح و رنگ زیبا، جلوه‌ای نو در آشپزخانهٔ شما ایجاد می‌کند. همسان کردن سایر وسایل با رنگ کاشی‌ها، محیطی گرم و زیبا خلق می‌کند.

خلق فضایی متفاوت

برای ایجاد فضایی زیبا و متفاوت در محیط آشپزخانه، بهترین گزینه استفاده از موزاییک‌هایی با طرح زیبا است. نصب کابینت‌های همسان با رنگ موزاییک‌ها، به زیبایی آشپزخانهٔ شما می‌افزاید.

>> آپارتمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رشی مقدم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
۰
۰
واقعادرست است
nce
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
عالی بود ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها