نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

خانم شرمن ژن نجابت و انسانیت دارد؟

منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات «وندی شرمن» معاون وزیر امورخارجه آمریکا که در توهینی، ملت ایران را دارای ژن فریبکارانه دانسته بود ، گفت:من پیشنهاد می کنم خانم شرمن خودشان را به بعضی از اساتید و دکترای ژنتیک معرفی کنند و ببینند در ژن ایشان نجابت، انسانیت و مروت وجود دارد یا نه،اگر بود،یک نسخه از آن نتایج آزمایشگاه ژنتیک را برای ما بفرستند تا بهره برداری کنیم.
کد خبر: ۶۰۹۰۰۶
خانم شرمن ژن نجابت و انسانیت دارد؟

حقیقت پور در گفتگو با پایگاه تابش کوثر درباره بخش دیگری از اظهارات وندی شرمن که گفته بود ، ما به دنبال حذف تحریم‌های وسیع علیه ایران نخواهیم بود و تنها به ایران فرصت می‌دهیم برای از بین بردن نگرانی‌های ما، مدتی "استراحت" کند ، گفت : ما بالاخره نمی دانیم چه کسی  صاحب آمریکا است  ؟  نمی دانیم آقای نیتانیاهو است ؟ ، آقای رئیس جمهور است ؟ ،   خانم شرمن است ؟ ، کنگره هست ؟

وی در ادامه افزود :آخر چگونه می شود در یک کشور اینقدر تشتت باشد و اسمش هم ابر قدرت بگذارند !  خیلی متاسفم برای یک کشوری که یک نفر پیدا نمی شود که اعلام کند چه کسی دارد راست می گوید.

وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا و عضو ارشد مذاکره‌کننده آمریکایی در گروه ۱+۵، در اظهاراتی در کمیته سیاست خارجی سنا که در روزنامه آمریکایی "لس‌آنجلس تایمز" بازتاب یافته است در توهینی علنی به مردم ایران اعلام می‌کند که ما به دنبال حذف تحریم‌های وسیع علیه ایران نخواهیم بود و تنها به ایران فرصت می‌دهیم برای از بین بردن نگرانی‌های ما، مدتی "استراحت" کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود  فریب و نیرنگ را قسمتی از DNA ایرانیان دانسته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
شر من از اسمش پیداست شررر من جواب خوبی آقا منصور داده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها