نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۹۲ و حذف ۳۰ درصد یارانه‌بگیران را تصویب کرد.
کد خبر: ۶۰۸۹۹۹
کلیات اصلاحیه بودجه و حذف ۳۰ درصد یارانه‌بگیران تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه پارلمان، کلیات لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1392 کل کشور را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت آن را به تصویب رساندند.

بهارستان‌نشینان در این جلسه پس از استماع سخنان موافقان و مخالفان کلیات لایحه مذکور در نهایت آن را با 122 رأی موافق، 67 رأی مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 213 نماینده حاضر در صحن علنی آن را به تصویب رساندند.

یکی از مهمترین مواد این لایحه که با پیشنهاد نمایندگان به لایحه اضافه شده است، حذف 30 درصد یارانه‌بگیران از لیست پرداخت یارانه است.

در تبصره ذیل این ماده آمده است که از زمان تصویب این لایحه در مجلس، دولت 3 ماه بعد باید یارانه پرداختی به 30 درصد بالای جامعه را قطع کند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اكبر
Germany
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
۰
۰
به قطع یارانه ها اعتراض دارم چون با این گرانی برق، گاز، آب،نان، بنزین و پوشاك مواد غذایی، برنج و كلیه اجناس؛ بخدا نمی توانیم از شرمندگی بچه هایمان در بیایم! این است زندكی و تمكن مالی؟ با داشتن سه فرزند دختر و دانشجوی دانشگاه آزاد؛ یك سرپناه و یك ماشین مدل 84 كه تنها با كارت سوخت می تونم راه ببرمش و حتی یك لیتر بنزین آزاد نمی توانم بزنم؛ بیایید شماره كیلومتر ماشین نگاه كنید و ببیند در عرض این 8 سال ماشین چقدر كار كرده است چون نمی توانم خرج ماشین و بیمه را بدهم واقعا این است تمكن مالی؟؟؟ نداری؛ آدم را به هر راه می كشد !! سالانه میلیاردها خرج می شود تا نا امنی را ریشه كن كنید، باقطع یارانه و با این گرانی می خواهید مردمان شریف را به دزدی یا راه های كه نباید یك انسان مومن برود بكشید از ما گفتن من تا به امروز طوری زندگی كردم كه مردم به سر آدم قسم میخورند.شما می توانید معاملات ملكی یا بانكی را رصد كنید ببیند در عرض چندین ساله چقدر كاركرد بانكی و ملكی دارم بعد شما بیاید بگوید شما تمكن مالی دارید یا از قشر مرفه هستید ماهانه دویست هزارتومان درامد ندارم كسانی كه پولدار هستند و یا با حقوق دو میلیون به بالا و حقوق از چند جا می گیرند آنها تمكن مالی ندارند ولی كسانی كه با سیلی صورت اش را سرخ می كند تمكن مالی دارند و از قشر مرفه هستند؛ این است دیدگاه شما ؟ در عرض 47 سال یك خلاف كوچك هم نكردیم ولی بااین گرانی و بیگاری ؟ اگر یارانه هم قطع شود مجبوریم دزدی كنیم بازهم میگویم یارانه بنده قطع شود مجبورم و مجبورم؟ جناب آقای نوبخت این كد ملی بنده 2630605418 شمارا بخداوند یكتا قسم میدم ما را مجبور به كار خلاف نكنید!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها