برای رسیدن به سر حد تمیزی در خانه استفاده از راهکارهای مختلف همیشه می‌تواند به کمک شما آید. تا به حال مشاورین و متخصصین خانه داری و طراحی داخلی روش‌های مختلفی را برای تمیز کردن وسایل خانه پیشنهاد داده‌اند که درادامه با نمونه‌های بر‌تر آن‌ها آشنا خواهید شد و با استفاده از این راهکار‌ها به خانه‌ای زیبا خواهید رسید.
کد خبر: ۶۰۷۱۳۳

** دستگاه‌های الکتریکی: تلفن‌های همراه، تلویزیون، پخش کننده‌های موسیقی هرکدام از جمله وسایلی هستند که آلودگی بسیاری دارند زیرا دست به ان زیاد زده می‌شود و معمولا به عنوان آلوده‌ترین وسایلی که در نزدیکی ما هستند شناخته می‌شود. برای تمیز کردن دستگاه‌های الکتریکی هیچگاه از تمیزکننده‌ها استفاده نکنید و شما می‌توانید از دستمال‌های نرم یا فایبر استفاده کنید. این دستمال‌ها گرد و خاک را گرفته و جرم‌ها را پاک می‌کنند. اسپری کردن مایع‌های شوینده یکی از بد‌ترین کارهایی است که می‌توان با دستگاه‌های الکتریکی انجام داد.
** لباس: یکی از مشکلات که بسیاری به آن دقت نمی‌کنند استفاده همزمان از تمامی مواد شوینده و نرم کننده است همچنین کسی میزان مواد را رعایت نمی‌کند.. استفاده همزمان از تمامی شوینده و نرم کننده‌ها را هیچ کس توصیه نمی‌کند زیرا به لباس‌ها آسیب وارد خواهد کرد همچنین دقت داشته باشید که به هر میزان لباس که دارید از مواد شوینده استفاده کنید. استفاده نامناسب از این مواد می‌تواند برای لباس‌ها و بافت‌های آن‌ها خطرناک باشد.
** پنجره: هیچوقت پنجره را در روز‌ها آفتابی پاک نکنید زیرا خیلی سریع خشک شده و می‌تواند باعث ایجاد لکه در پنجره‌ها شود. ابتدا گوشه‌های پنجره را با جاروبرقی تمیز کرده تا گرد و خاک‌ها از بین برود سپس با دستمال‌های میکروفایبر و مواد شوینده شیشه را تمیز کنید. پنجره‌ها را در روز‌ها ابری تمیز کنید تا شیشه‌ها شفافیت بیشتری پیدا کنند.
** لکه‌های سمج: لکه‌ها یکی از بزرگ‌ترین دشمنان تمیزی درخانه هستند و برای پاک کردن آن‌ها باید راه‌های مختلف را انجام دهید. استفاده از اب به همراه مواد شوینده یکی از گزینه‌های پاگ کردن لکه هاست. استفاده از جوش شیرین در کنار سرکه نیز یکی دیگر از راه‌های پاک کردن لکه‌های سمج است. البته بهتر است با هر لکه‌های به روش مخصوص خودش برخورد کنید.
>> دلگرم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها