قاتل در سرپل‌ذهاب دستگیر شد

قتل به علت اختلافات مالی

مردی که درپی اختلاف با داماد عمویش، به عنوان مهمان به خانه آنها رفته و همسر او را با روسری خفه کرده و پس از سرقت پول و طلاهای وی فرار کرده بود، از سوی کارآگاهان اداره پلیس جنایی مشهد دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۵۲۸۵
اختلاف مالی با قتل دخترعمو پایان یافت

به گزارش جام‌جم، سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش مردی با مراجعه به پلیس آگاهی از کشته شدن همسر جوانش در خانه روستایی‌شان خبر داد.

در پی این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و در تحقیق از شاکی معلوم شد هنگامی که وی به خانه‌اش بازگشته با جسد همسرش درحالی رو‌به‌رو شده که روسری‌ای دور گردنش پیچیده بوده و مبالغی پول همراه طلاهای همسرش به سرقت رفته است.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان جنایی همراه شاکی به خانه مرد جوان در روستا اعزام و متوجه شدند چند ساعت از زمان جنایت می‌گذرد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی یادآور شد: با گزارش موضوع کشف جسد به بازپرس کشیک ویژه قتل و هماهنگی قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و شوهر او نیز برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافت و در بازجویی عنوان کرد در مرگ همسرش نقشی نداشته و نمی‌داند چه کسی او را کشته است.

با جمع‌بندی این اطلاعات معلوم شد آنها هیچ اختلافی با هم نداشته‌اند و مرد جوان در زمان قتل در محل کارش بوده و در این جنایت نقشی ندارد.

ردپای یک آشنا در جنایت

بیدمشکی خاطرنشان کرد: در حالی که جستجو برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری عامل آن ادامه داشت، کارآگاهان اطلاع یافتند، شوهر مقتول با پسرعموی همسرش اختلاف مالی داشته و چندبار نیز در همین ارتباط با او مشاجره کرده و از سوی وی تهدید شده است.

وی افزود: ماموران با احتمال این که او در این جنایت نقش داشته باشد، برای دستگیری وی اقدام کردند، اما متوجه شدند او به طرز مرموزی ناپدید شده و خانواده‌اش نیز از وی خبری ندارند.

در پی فرار این مرد، کارآگاهان اطمینان یافتند او در مرگ زن جوان نقش دارد و با زیر نظر گرفتن پاتوق‌های وی، دو روز پیش او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

اعتراف متهم به قتل و سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل دختر عمویش اعتراف و عنوان کرد، با شوهر او اختلاف مالی داشته و روز حادثه نیز به خانه روستایی آنها رفته تا در این باره به نتیجه‌ای برسند و وقتی متوجه شده دخترعمویش در خانه تنهاست، وسوسه شده به قصد انتقامگیری از شوهرش، طلاهای او را بدزدد و به همین منظور به زن جوان حمله و او را با روسری خفه می‌کند و سپس با سرقت طلاهایش و مقداری پول، متواری می‌شود.

بنا بر این گزارش، با اعتراف عامل جنایت، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ب.س
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
۰
۰
ای لعنت به همچین آدمایی كه انقدر بی رحمند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها