استاندار البرز از تشکیل کارگروه تخصصی آب رودخانه کرج به منظور بررسی بیشتر در زمینه انتقال آب رودخانه کرج به تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۳۹۹
تشکیل کارگروه تخصصی برای انتقال آب رودخانه کرج به تهران

سید طاهر طاهری با بیان این مطلب در جلسه کارگروه بررسی طرح چگونگی انتقال آب رودخانه کرج به تهران، گفت: جلوگیری از پیامدهای منفی انتقال آب رودخانه کرج به تهران از طریق احداث تونل و همچنین تامین آب شرب مردم تهران دو موضوع مهم و اساسی است که باید با بررسی بیشتر در کارگروه تخصصی نسبت به آن تصمیم گیری شود.

وی افزود: با فعالیت این کارگروه که با حضور کارشناسان وزارت نیرو، آب منطقه‌ای تهران، سازمان حفاظت محیط زیست و مدیران کل استان البرز در دستگاه‌های ذیربط برگزار می‌شود، می‌توان به نتیجه مطلوبتر که بتواند مطالبات مردم دو استان را تامین کند، دست یافت.

استاندار البرز با بیان این‌که مصوبه هیات دولت سابق در رابطه با طرح انتقال تونلی آب رودخانه کرج به تهران قابل اصلاح است، خاطرنشان کرد: این طرح هیات دولت در آن زمان با توجه به موقعیت آن مقطع زمانی به تصویب رسیده است.

وی افزود: با توجه به دلایل مختلف از جمله کاهش میزان بارندگی در سطح استان و افزایش آلایندگی‌ها، می‌توان در این کارگروه تخصصی به نتایج مطلوب دست یافت تا مردم با مشکل و آسیب جدی مواجه نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها