آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که خودتان در خانه رژ لب درست کنید؟ با رژ لب‌هایی که در حال تمام شدن است یا شکسته است چه می‌کنید؟ در این مطلب، به شما آموزش می‌دهیم که چطور از رژ لب‌های در حال اتمام و شکسته، رژ لب تازه‌ای بسازید و در هزینه‌های آرایشی خود نیز صرفه جویی کنید.
کد خبر: ۶۰۴۲۸۵

 

وسایل و مواد لازم:

کمی وازلین
کمی رژ جامد
ظرفی در دار و کوچک برای نگهداری از رژ ساخته شده
یک قاشق فلزی
یخچال
یک برس لب
 
طرز آماده کردن رژ:
مقداری وازلین را در ظرف مورد نظرتان بریزید و سپس مقداری از رژتان را ببُرید. حتی می‌توانید بیشتر از یک رژ استفاده کنید (البته رنگهایی که فکر می‌کنید ترکیبشان جالب می‌شود)؛ سپس قطعه جدا شده را با وازلین مخلوط کنید. بهتر است با دسته قاشق چایخوری این کار را بکنید و همچنین بهتر است برای این کار از یک فلز استفاده کنید تا دست یا گوش پاک کن؛ چون به دست و گوش پاک کن جذب می‌شود.
 
1 vaseline آموزش ساخت رژ لب براق و خوب
 
2 vaseline آموزش ساخت رژ لب براق و خوب
هر مقدار رژ بیشتری اضافه کنید، رنگ پررنگتری خواهید داشت. بعد از مخلوط کردن وازلین و رژ، در ظرف را محکم ببندید و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار بدهید. بعد هم برای استفاده از یک برس لب کمک بگیرید.
3 vaseline آموزش ساخت رژ لب براق و خوب
اگر می‌خواهید رژتان پر رنگ باشد مقدار رژها را بیشتر کنید و اگر می‌خواهید ماندگاری زیادی داشته باشد قبل از گذاشتن در یخچال، آن را در فر قرار بدهید با درجه ۳۵۰ فارنهایت یا ۱۷۵ سانتگراد؛ و فقط ۴ دقیقه! مواظب باشید ظرفتان آب نشود یا نشکند. برای ۴ دقیقه چشم از فر برندارید و بعد از آن یک شب ظرف را در یخچال قرار بدهید.
>> دکتر سلام
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
۰
۱
سلام دستتون درد نكنه بهترین سایتیه كه رفتم ممنون كیف كردم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها