شبکه دو به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، مسابقه‌ای ترتیب داده است. جایزه این مسابقه تامین هزینه ماه عسل برگزیدگان است.
کد خبر: ۶۰۴۲۵۸
شبکه 2، زوج‌های موفق را به ماه عسل می‌فرستد

 سه زوجی که تا پیش از محرم امسال عقد کرده‌اند، سه زوجی که ربع قرن با هم زندگی‌کرده‌اند و سه زوجی که نیم‌قرن در کنار هم روزگار گذرانده‌اند، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و برگزیدگان توسط قرعه‌کشی مشخص خواهند شد.

مریم جلالی، مدیر گروه خانواده شبکه دو درباره این مسابقه به جام‌جم گفت: از امروز که مصادف با سالروز ازدواج دختر رسول خداست تا نهم آبان که روز خانواده نامگذاری شده، زوج‌هایی که بتازگی عقد کرده‌اند و آنهایی که یک ربع و نیم قرن در کنار هم زندگی کرده‌اند می‌توانند در سایت گروه خانواده شبکه دو به نشانی www.tv2.ir ثبت‌نام کنند.

به گفته جلالی، روز نهم آبان در ویژه‌برنامه‌ای که به مناسبت روز خانواده پخش می‌شود، اسامی زوج‌ها قرعه‌کشی می‌شود و از هر گروه سه زوج برای مسافرت به شهر مقدس مشهد یا جزیره کیش انتخاب می‌شود.

ازدواج در شبکه خانواده

شبکه دو که شبکه کودک و خانواده نام گرفته، برنامه‌های خونه زندگی، عصر خانواده و زنده‌باد زندگی را در ارتباط با مسائل خانواده‌ها به مخاطبان خود ارائه می‌کند. این برنامه‌ها امروز حال و هوای متفاوتی دارند و بیشتر به موضوع ازدواج می‌پردازند.

مدیر گروه خانواده شبکه دو درباره این برنامه‌ها گفت: ویژه‌برنامه‌های ما از 9 صبح شروع شده و تا 8 شب ادامه دارد. برنامه‌های امروز با شعار «ازدواج پایدار»، به مخاطبان ارائه می‌شود. این برنامه‌ها از شب گذشته آغاز شد، زوجی به برنامه «زنده‌باد زندگی» آمدند که سال‌هاست خانه خود را رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهند تا آنها بتوانند مستقل شوند و زندگی‌شان پا بگیرد.

حضور برخی خانواده‌های موفق، گفت‌وگو با کارشناسان و متخصصان مقوله ازدواج‌ و حضور خوانندگان مطرح کشور به همراه خانواده در برنامه‌های روتین، برخی برنامه‌های شبکه دو است که برای امروز تدارک دیده شده است.

دوست خوب بچه‌ها در شبکه 2

شبکه دو در کنار برنامه‌هایی که برای زوج‌ها به عنوان اصل خانواده تدارک می‌بیند، برای کودکان و نوجوانان نیز برنامه‌های متعددی در نظر گرفته است. این برنامه مستند که «دوست خوب بچه‌ها» نام‌ دارد، با تاکید بر مهارت و مشاغل جذاب، نوجوانان را با ویژگی‌ها و حساسیت‌های مشاغل مختلف آشنا کرده و آنها را برای ورود به حرفه مورد علاقه خود آموزش می‌دهد.

محمد حاجی‌قاسمی، تهیه‌کننده این مستند گفت: دوست خوب بچه‌ها مستندی آموزشی برای نوجوانان سیزده تا هجده ساله است. در این برنامه، مخاطبان را با 13شغل خاص که معمولا کودکان و نوجوانان به آنها علاقه‌مند هستند، آشنا می‌کنیم.

حاجی‌قاسمی با بیان این‌ که مستند دوست خوب بچه‌ها، راهکارهای تحقق آرزوی شغلی نوجوانان را معرفی می‌کند، ادامه داد: ما سراغ مشاغل مختلفی مثل آشپز یک کشتی نفتکش،‌ جراح و ناخدای کشتی رفته‌‌ایم. با این کار می‌خواهیم ‌به بچه‌ها بگوییم برای دست یافتن به این شغل‌ها باید چه مهارت‌هایی کسب کنند،‌ چه رشته‌های ورزشی را دنبال کنند و در چه حوزه مطالعات خود را گسترش دهند.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: محسن بیات نوجوانی ا‌ست که در این مستند یک سوژه مشخص را در زندگی خصوصی و حرفه‌ای دنبال کرده و مخاطب را با ویژگی‌های حرفه‌ موردنظر، تاثیر آن شغل در زندگی خصوصی و حرفه‌ای اشخاص‌،‌ دوره‌های ضمن‌خدمت و موارد دیگر آشنا می‌کند. این داده‌ها به مخاطب نوجوان کمک می‌کند که درباره شغل آینده خود تصمیم بگیرد.

«دوست خوب بچه‌ها» به کارگردانی مهدی مختاری در 13 قسمت 20 دقیقه‌ای در گروه مستند شبکه دو تولید می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
تاللبی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
ثبت نام زوج ها یی ك از اول سال 92 عقد كرده اند در چه سایتی است؟
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
من به سایت شبكه 2 رفتم اما جایگاهی برای ثبت نام زوجها ندیدم !!!!! كجا میشه ثبت نام كرد؟ ) زوجهای نیم قرن قبل كه زندگیشونو شروع كردن كجا ثبت نام میشن ؟؟؟
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
۰
۰
محل ثبت نام زوجها كجاست؟ در سایت شبكه 2 هیچ جایی برای اینكار در نظر گرفته نشده است.
47
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
۰
۰
با سلام ......برای ثبت نام به كدام قسمت سایت باید مراجعه كرد ؟ پ
پاسخ: این دو مسیر از طرف شبكه دو اعلام شده كه متعلق به برنامه عصر خانواده است.
راههای ارتباطی برنامه:

پیامك : 30000211

پست الكترونیك : asrekhanevadeh@irib.ir

http://www.tv2.ir/fa/feedback
همچنین می توانید سوالتان را در این صفحه مطرح كنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها