گزارش ظریف از آنچه در نیویورک گذشت

حضور 9 وزیر در کمیسیون‌های مجلس

کمیسیون های تخصی مجلس این هفته، یکی از پرکارترین هفته های کاری خود را پشت سر خواهند گذاشت؛ چرا که 9 وزیر در کمیسیون ها تخصصی حاضر شده و درباره مسائل مختلف با نمایندگان ملت در مجلس به گفتگو و بحث خواهند نشست.
کد خبر: ۶۰۳۱۵۶
حضور 9 وزیر در کمیسیون‌های مجلس

علی طیب نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی، بیژن زنگنه، وزیر نفت، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر فانی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، حمید چیت چیان، وزیر نیرو، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه؛ وزیرانی خواهند بود که به مجلس رفته و گزارش های مختلفی را به نمایندگان مجلس ارائه خواهند کرد.

همچنین محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شده و گزارشی را به اعضای این کمیسیون ارائه خواهد کرد و از سویی دیگر محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی به دعوت اعضای کمیسیون اجتماعی در این کمیسیون حاضر شده و به ارائه گزارش عملکرد خواهد پرداخت.

حضور حمید میرزاده، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برای ارائه برنامه‌های این دانشگاه در سال جدید تحصیلی از دیگر برنامه های مهم کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته آتی خواهد بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها