روحانی در خصوص گفت‌وگوی تلفنی خود با رییس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: تمرکز و اولویت اصلی در این گفت‌وگو بر حل مساله‌ هسته‌ای ایران و حفظ حقوق هسته‌ای کشورمان بود و تسریع در رفع موانع موجود، مورد تفاهم طرفین قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۱۹۴۹
تمرکز اصلی در گفت‌وگو با اوباما حفظ حقوق هسته‌ای ایران بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران عصر امروز(یکشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور تشکیل جلسه داد.

رییس‌جمهور در ابتدای این جلسه، ضمن تشریح برنامه‌ها و اهداف مورد نظر سفر خود به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در چارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری، مجری خواست مردم است و بر تعهداتش نسبت به مردم و تحول در مناسبات خارجی که یک خواست و مطالبه ملی است، پایبند است و در این سفر با حفظ مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، پرهیز از تندروی‌ها و با رعایت اخلاق و ادب در مناسبات، همین اهداف را تعقیب می‌کرد.

دکتر روحانی افزود: دولت خود را مدافع منافع عمومی می‌داند و برای تحقق مصالح ملی تلاش خواهد کرد.

رییس‌جمهور با تقدیر از مردم شریف ایران، تصریح کرد: انتخابات ایران نگاه دنیا را به خود تغییر داده و فضای بسیار خوبی برای شنیدن پیام‌های برحق جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است و برنامه‌هایی که در این سفر دنبال شد، فرصتی برای تبیین این مواضع بود.

دکتر روحانی در خصوص گفت‌وگوی تلفنی خود با رییس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: تمرکز و اولویت اصلی در این گفت‌وگو بر حل مساله‌ هسته‌ای ایران و حفظ حقوق هسته‌ای کشورمان بود و تسریع در رفع موانع موجود، مورد تفاهم طرفین قرار گرفت.

هیات وزیران پس از استماع سخنان رییس‌جمهور، ضمن حمایت کامل از برنامه‌های این سفر و ارزنده دانستن دستاوردهای آن، از تدبیر دکتر روحانی در بهبود مناسبات بین‌المللی و تبیین سنجیده و توام با عزت، حکمت و مصلحت در راستای مواضع اصولی کشور قدردانی نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
۰
۰
آفرین - فكر نمیكردم اینقدر فعال باشید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها