وزیر راه و شهرسازی

مسکن مهر باید متوقف شود

رئیس سابق سازمان ملی زمین و مسکن:

مسکن‌های مهر باقیمانده ۱۳ نوع مشکل دارد

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در مسکن مهر با بیان اینکه مسکن‌های مهر باقیمانده ۱۳ نوع مشکل دارند، گفت: در کل کشور از دو میلیون و ۱۵۵ هزار واحد مسکونی مهر، یک میلیون واحد مسکونی افتتاح شده و ۵۰ درصد از این عدد باقیمانده است.
کد خبر: ۶۰۱۷۳۵
مسکن‌های مهر باقیمانده ۱۳ نوع مشکل دارد

احمد اصغری مهرآبادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق سازمان ملی زمین و مسکن  افزود: در کل کشور دو میلیون و 155 هزار واحد مسکونی مهر که تأمین زمین آن بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن بود برای ساخت اقدام شد که تاکنون بالغ بر یک میلیون واحد مسکونی افتتاح شده و 50 درصد مسکن مهر آن باقی مانده است.

وی افزود: برای این 50 درصد 13 نوع مشکل شناسایی شده است که هم طرف تقاضا و هم طرف عرضه این مشکلات را دارند.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در مسکن مهر، اظهار کرد: در دوره بنده یک میلیون و 200 هزار هکتار زمین تأمین شده است که 386 هزار هکتار به نام دولت سند صادر شد و 120 هزار هکتار زمین واگذار شده است.

مهرآبادی افزود: در دوره بنده 52 هزار پرونده تشکیل و 38 هزار پرونده تعیین تکلیف شده است.

به گفته وی، 255 هزار قطعه زمین سند اخذ شده است و 958 هزار هکتار زمین مغایرت آن شناسایی شد.

مهرآبادی افزود: سازمان ملی زمین و مسکن (به غیر از شهرهای جدید) مسئول شناسایی زمین برای مسکن مهر بود که یک میلیون و 200 هزار واحد مسکونی سهم این سازمان بود که از این عدد 800 هزار واحد مسکونی به مرحله اتمام نازک‌کاری رسیده است.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در مسکن مهر خاطرنشان کرد: با جلساتی که با سازمان امور مالیاتی برگزار شد توانستیم 120 میلیارد تومان تخفیف مالیاتی در مسکن مهر بگیریم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها