وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی خبر داد:

واریز 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

پرداخت مرحله هفتم مطالبات بازنشستگان، 9 آبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت هفتمین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در نهم آبان ماه و همزمان با روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله به حدود 730 هزار بازنشسته حداقل 200 هزار تومان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۰۱۳۳۲
پرداخت مرحله هفتم مطالبات بازنشستگان، 9 آبان

ایراندخت عطاریان در حاشیه مراسم تجلیل از حماسه‌سازان دفاع مقدس که امروز صبح با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با اشاره به اینکه مرحله هفتم پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری از هشتم مهرماه سال 86 تا مهرماه سال 87 است، گفت: یک مرحله دیگر از مطالبات بازنشستگان باقی مانده است که آن را نیز پرداخت می‌کنیم.

وی افزود: این در حالی است که امسال نیز وام معیشت و وام ضروری را برای بازنشستگان در دستور کار خواهیم داشت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بیمه طلایی بازنشستگان، بیمه طلایی بستری است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته تنها برای بازنشستگان بیمه طلایی اجرا شد، اما امسال برای دو میلیون و 500 هزار نفر بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها با در نظر گرفتن 570 میلیارد تومان اعتبار و با مشارکت دولت، بازنشستگان و صندوق بازنشستگی کشوری این بیمه طلایی اجرا می‌شود.

عطاریان از رایگان بودن هزینه‌های درمان بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها در 540 بیمارستان طرف قرارداد خبر داد و گفت: کلیه بازنشستگان می‌توانند بدون سقف از 540 بیمارستان طرف قرارداد سازمانهای بیمه‌گر استفاده کنند.

وی افزود: از ابتدای مراجعه تا زمان مرخص شدن از بیمارستان، کلیه خدمات بستری افراد مراجعه‌کننده رایگان خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به اینکه علت تحت پوشش قرار نگرفتن هزینه‌های ویزیت و یا آزمایش چیست؟ اظهار کرد: این بیمه، بیمه طلایی بستری است، اما اگر در زمان بستری و در بیمارستان آزمایش و یا ویزیت صورت بگیرد، کلیه هزینه‌های آن رایگان خواهد بود.

عطاریان همچنین در مورد بیماران خاص و «ام‌ اس» تحت پوشش صندوق بازنشستگی، تاکید کرد: کلیه هزینه‌های دارو و درمان بیماران خاص و ام اس رایگان خواهد بود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها